اعلام پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب  این مدل ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.گوشی ۳۱۲۰ نوکیا نیز با قیمت فروش ۱۳۰ هزار تومان توانست  از فروش خوبی در سطح بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین این برند قرار گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب  این مدل ها دلیل اصلی تمایل خرید مشتریان عنوان شد.
گوشی ۳۱۲۰ نوکیا نیز با قیمت فروش ۱۳۰ هزار تومان توانست  از فروش خوبی در سطح بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین این برند قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.
گوشی C902 سونی اریکسون نیز با قیمت فروش ۲۵۰ هزار تومان توانسته در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا  هشت گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی C902  سونی اریکسون به شمار می آید.
 KF510 ال جی که با قیمت ۱۸۳ هزار تومان در بازار فروخته می شود در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی کشویی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایت و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash است.
مدل  Touch Diamond2 اچی تی سی به دلیل افزایش تقاضا توانست مقام پرفروش ترین مدل این برند را از آن خود کند.
این مدل گوشی اچ تی سی هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۶۱۰ هزار تومان می رسد.
صفحه نمایش لمسی TFT،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی  و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash از ویژگی های اصلی گوشی  Touch Diamond2 اچ تی سی به شمار می آید.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا