تناقض در اعلام قیمت گوشی N97 نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای پیش فروش گوشی N97 نوکیا که ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده بود، هم  اکنون از سوی یکی از نمایندگان واردکننده این گوشی در حدود یک میلیون تومان اعلام شده است.گوشی N97 نوکیا که برای اولین بار از طریق نوکیا در ایران پیش فروش شده است در حدود ۴۰۰ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای پیش فروش گوشی N97 نوکیا که ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده بود، هم  اکنون از سوی یکی از نمایندگان واردکننده این گوشی در حدود یک میلیون تومان اعلام شده است.
گوشی N97 نوکیا که برای اولین بار از طریق نوکیا در ایران پیش فروش شده است در حدود ۴۰۰ دستگاه  در ۲۰ فروشگاه اصلی این برند در بازار تلفن همراه ایران پیش فروش شد.
“حمید نیکدل” مدیر ارتباطات  نوکیا در ایران پیش از این به خبرنگار موبنا گفته بود: مشتریان ایرانی برای خرید N97  مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می کنند که در صورت ورود این گوشی به بازار تلفن همراه ، قیمت آن به روز  اعلام می شود.
وی گفته بود: قیمت این گوشی در حدود ۸۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است.
گوشی ۹۷ N نوکیا بصورت قاچاق با قیمت یک میلیون تومان و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد  که با  با ورود قانونی گوشی ۹۷ N نوکیا قیمت کاذب این مدل به طور چشمگیری کاهش می یابد.
 ۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا