مایکروسافت ویندوز ۷ را بدون IE عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکروسافت با عرضه ویندوز ۷ بدون مرورگر اینترنت اکسپلورر خود موجبات رضایت اتحادیه اروپا را فراهم نخواهد کرد زیرا اتحادیه اروپا در ماه ژانویه گفته بود که فروش اینترنت اکسپلورر به عنوان بخشی از ویندوز جزو قوانین ضد تراست است.اتحادیه اروپا به مایکروسافت دستور …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکروسافت با عرضه ویندوز ۷ بدون مرورگر اینترنت اکسپلورر خود موجبات رضایت اتحادیه اروپا را فراهم نخواهد کرد زیرا اتحادیه اروپا در ماه ژانویه گفته بود که فروش اینترنت اکسپلورر به عنوان بخشی از ویندوز جزو قوانین ضد تراست است.
اتحادیه اروپا به مایکروسافت دستور داد این نرم افزار وب را از سیستم عامل رایانه ها جدا کند.
تصمیم مقدماتی برای این اقدام پس از سرمایه گذاری یک ساله و شکایت از سوی اپرا که به عنوان رقیب این شرکت به شمار می رود صورت گرفت. این شرکت اعلام کرده بود مایکروسافت سود ناعادلانه ای از ارایه این مرورگر می برد.
سپس موزیلا با مرورگر فایرفاکس و گوگل شکایت خود را از مایکروسافت علنی کردند.
مرورگر مایکروسافت به طور وسیعی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که فایرفاکس از محبوبیت مرورگر خود سود می برد و گوگل به عنوان تامین کننده و تهیه کننده جستجوی وب به تازگی مرورگر Chrome را ارایه داده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا