نشست همراه اول و بانک ملی برای ارائه سرویس پرداخت موبایلی

تقی چهرودی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:کارهای اولیه ارائه این سرویس انجام و سخت افزارهای آن تامین شده است.وی با بیان اینکه دو هفته آینده تست های نهایی ارائه این سرویس به اتمام می رسد ،گفت: سرویس پرداخت موبایلی بر روی تعداد محدودی از سیمکارت های همراه اول آزمایش می …

تقی چهرودی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:کارهای اولیه ارائه این سرویس انجام و سخت افزارهای آن تامین شده است.
وی با بیان اینکه دو هفته آینده تست های نهایی ارائه این سرویس به اتمام می رسد ،گفت: سرویس پرداخت موبایلی بر روی تعداد محدودی از سیمکارت های همراه اول آزمایش می شود اما تمامی سیم کارت های همراه اول قابلیت پشتیبانی از این سرویس را خواهند داشت.
چهرودی افزود: تست سرویس موبایل پیمنت بر روی سیمکارت های همراه اول در دو مرحله مجزا و مکمل انجام می شود.
به گزارش موبنا قرارداد سه جانبه ای مابین همراه اول ، دانشگاه صنعتی شریف و بانک ملی به منظور ارائه این سرویس درحال انعقاد است.
پیش از این وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ، با تاکید به الزام ایجاد سرویس موبایل پیمنت در کشور گفته بود: ارایه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه یا ” mobile payment ” از توجه ویژه ای برخوردار است و تقاضا برای ارایه این سرویس در کشور حتی بیش تر از سرویس voice خواهد بود.
به گفته وی به دلیل اهمیت این سرویس در بسیاری از مراکز دولتی بحث جایگزینی دولت موبایل به جای دولت الکترونیک مطرح شده است.
اکنون در بیشتر کشورهای جهان، تلفن همراه به عنوان ابزار معاملات پولی و مالی مورد توجه قرار گرفته است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا