گوشي ارزان قيمت هيوندايي وارد بازار تلفن همراه مي شود

“حميدرضا منجي” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: اين گوشي که از قيمت پايين برخوردار است فاقد امکانات پيشرفته اي است بزودي به سبد خريد خانوار اين برند مي پيوندد.وي اشاره اي به قيمت نهايي فروش اين گوشي نکرد و گفت: تا زمان عرضه نهايي اين مدل جديد هيوندايي نمي …

“حميدرضا منجي” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: اين گوشي که از قيمت پايين برخوردار است فاقد امکانات پيشرفته اي است بزودي به سبد خريد خانوار اين برند مي پيوندد.
وي اشاره اي به قيمت نهايي فروش اين گوشي نکرد و گفت: تا زمان عرضه نهايي اين مدل جديد هيوندايي نمي توان بهاي دقيق آن را اعلام کرد.
مديرعامل شرکت نيمه هادي عماد با اشاره به ادامه روند توليد داخل افزود: تنها در صورتي مي توان فعاليت توليدکنندگان گسترش يابد که با قاچاق گوشي تلفن همراه در سطح کشور برخورد جدي و قاطعي صورت گيرد.
شرکت نيمه هادي عماد يکي از شرکت هاي طرف قرارداد وزارت صنايع براي توليد سالانه دو ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه در کشور بود که در ارديبهشت سال ۸۵ تفاهم نامه اي را با اين وزارت خانه به امضا رساند.
 هم اکنون نام پنج شرکت itmc ، نيمه هادي عماد ، برنامه نگار، تعاوني رايانه فارس و glx در ليست توليد کنندگان داخلي قرار دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا