کسب رتبه دوم پژوهش‌های کاربردی جشنواره بین‌المللی خوارزمی توسط شرکت نقش اول کیفیت

شرکت نقش اول کیفیت با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم پژوهشهای کاربردی (تنها طرح برگزیده گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات) در جشنواره خوارزمی شد. در آیین معرفی برگزیدگان سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از عباس آذری مدیر پروژه کاشف …

شرکت نقش اول کیفیت با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم پژوهشهای کاربردی (تنها طرح برگزیده گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات) در جشنواره خوارزمی شد.

در آیین معرفی برگزیدگان سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از عباس آذری مدیر پروژه کاشف به نمایندگی از شرکت نقش اول کیفیت با اهدای لوح تقدیر و تندیس، قدردانی به‌عمل آمد.

در این لوح تقدیر که به امضا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، خطاب به شرکت نقش اول کیفیت آمده است:
مفتخرم که استعداد سرشار مردم ایران و الطاف الهی همراه با بهره‌گیری از فرصتی که انقلاب شکوهمند اسلامی پدید آورده است، فرزندان این مرزوبوم را برای ایفای نقشی شایسته در پیشرفت و شکوفایی علم، پژوهش و فناوری بسیار توانمند ساخته است.
کسب افتخارآمیز رتبه دوم پژوهشهای کاربردی را با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه در جشنواره بین‌المللی خوارزمی را صمیمانه تبریک می‌گویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا