بهترین مکان برای استراحت در تهران

شهر تهران، بهترین گزینه برای مسافرانی است که به دنبال تعطیلات رؤیایی در میان استراحتگاه‌های گوناگون این شهر هستند. هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، ترکیبی از امکانات درجه یک با اتاق‌های شیک و مرتبی هستند که به شما ارائه می‌شوند.

به تهران سفر کرده‌اید و به دنبال استراحتگاهی مناسب هستید؟ لازم نیست نگران باشید! از آن‌جایی که این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و به عنوان پایتخت کشور شناخته می‌شود، استراحتگاه‌های گوناگونی را در خود جای داده است. با توجه به استقبال زیاد مسافران از هتل‌ها و اقامتگاه‌های پایتخت، جهت استراحت و رفع خستگی، می‌توان گفت که  بهترین مکان برای استراحت در تهران هستند.

اگر در خیابان فردوسی یا در نزدیکی بازار بزرگ هستید، بهترین مکان برای استراحت، هتل فردوسی تهران است. با حضور در این هتل ۴ ستاره، می‌توانید از امکانات رفاهی کاملی برخوردار شوید؛ علاوه بر این که دسترسی راحتی به نمایشگاه، موزه و دیگر جاذبه‌ها دارید، می‌توانید از خدمات خانه‌داری و اینترنت رایگان در اتاق نیز بهره‌مند شوید.

در این مقاله، ۵ مورد از هتل‌ها و اقامتگاه‌های پایتخت را به شما معرفی می‌کنیم که به عنوان بهترین مکان برای استراحت در تهران، شناخته شده‌اند.

۵  تا از بهترین استراحتگاه‌های تهران

اصولاً بهترین مکان برای استراحت در تهران، مکانی است که در آن آرامش و امنیت بیشتری احساس کنید. این استراحتگاه بهتر است، مکانی برای پارک خودروی شما داشته باشد تا بتوانید در کوتاهترین زمان، از اماکن گردشگری دیدن کنید. اتاق‌های مجهزی داشته باشد تا به راحتی در آن استراحت کنید. در ادامه با تعدادی از اقامتگاه‌ های تهران که دارای این ویژگی‌ها هستند، آشنا می‌شوید.

هتل سنتی پهلوان رزاز

بهترین مکان برای استراحت در تهران

 

در خیابان امیرکبیر، عمارتی تاریخی وجود دارد که می‌توانید از آن به عنوان بهترین مکان برای استراحت در تهران استفاده کنید. این هتل ۳ طبقه در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و دارای امکانات رفاهی خوبی برای مسافران است. معماری باشکوه هتل سنتی رزاز که متعلق به دوران قاجاریه است، بی‌شک شما را غرق تماشای خود می‌کند.

اتاق‌های متنوع این استراحتگاه شامل اتاق‌های یک تخته پردیس، اتاق‌های دو تخته قاجار، اتاق دو تخته شاه‌نشین، اتاق دو تخته استاندارد و اتاق دو تخته نقلی می‌شود. قیمت این اتاق‌ها نیز مناسب است، بنابراین به راحتی می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. با اقامت در این اتاق‌ها، چشم‌اندازی زیبا از حیاط و حوض بزرگ داخل محوطه خواهید داشت.

در هتل سنتی رزاز می‌توانید از خدمات خوبی برخوردار شوید. خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش،‌ خدمات تور و تهیه بلیط و خدمات باربری از جمله خدمات مهم این هتل محسوب می‌شوند.

امکاناتی که هتل سنتی رزاز برای مسافران خود در نظر گرفته عبارتند از: میز تحریر، شوفاژ، اسپیلت، سالن غذاخوری، سیستم گرمایش و سرمایشی، لابی، صندوق امانات و دستگاه پرینتر. اگر تصمیم دارید در این استراحتگاه اقامت کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. در این مکان دنج و راحت، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مورد نطر خود را سفارش دهید.

هتل شهر

استراحتگاه هتل شهر، یکی دیگر از استراحتگاه‌های خوب تهران است که به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این هتل که در سال ۱۳۷۵ و در خیابان دماوند ساخته شده، می‌توانید به راحتی استراحت کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

هتل شهر تهران دارای ۱۰۸ اتاق مجهز است که در ۴ طبقه جای گرفته‌اند. این اتاق‌ها به امکاناتی مانند یخچال، دراور، چای‌ساز، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، بالکن، اینترنت، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق و سرویس بهداشتی مجهز هستند. این اقامتگاه؛ همچنین دارای پارکینگ، لاندری و مینی‌بار با هزینه است.

مجموعه‌ای از سالن‌های ورزشی، سالن همایش، سالن آمفی‌تئاتر و فضاهای سبز در هتل شهر وجود دارد که می‌توانید برای گذران اوقات فراغت خود از آن‌ها استفاده کنید. خبر خوبی که برای شما داریم این است که این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید در تهران تردد کنید و از دیدن جاذبه‌های آن لذت ببرید.

اگر هم دلتان هوس آب‌تنی کرد، استخرسونا و جکوزی هتل به خوبی از شما استقبال می‌کند. در این مجموعه‌های آبی، می‌توانید شنا کنید، بدن خود را در سونا ریلکس کنید و خوش بگذرانید. با استفاده از این امکانات، خاطرات خوشی از بهترین مکان برای استراحت در تهران خواهید داشت.

هتل آرامش تهران

بهترین مکان برای استراحت در تهران

اگر در تهران به دنبال استراحتگاهی هستید که دسترسی راحتی به مرکز شهر داشته باشد، هتل آرامش گزینه ایده‌آلی است. از آنجایی که این هتل، ۱۰ واحد اقامتی دارد، پس برای رزرو آن درنگ نکنید. اقامت در اتاق‌های یک تخته تا سه تخته با دسترسی رایگان به اینترنت از ویژگی‌های این اتاق‌ها به شمار می‌آید.

هتل آرامش تهران، هتلی دو ستاره است که با امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، می‌توان آن را به عنوان بهترین مکان برای استراحت در تهران رزرو کرد. از مزایای انتخاب این هتل می‌توان به دسترسی سریع و آسان به جاذبه‌هایی همچون باغ کتاب، پارک آب‌ و آتش، برج میلاد و بازار بزرگ اشاره کرد.

در طبقه همکف هتل آرامش تهران، رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود را سرو می‌کند. وعده صبحانه در این هتل به صورت سرو به مسافران ارائه می‌شود. اگر به دنبال بهترین مکان برای استراحت در تهران هستیدکه هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد، هتل آرامش می‌تواند مناسب شما باشد.

امکانات رفاهی هتل آرامش شامل شامل خشکشویی، سالن صبحانه، نمازخانه، مینی‌بار، آسانسور، کافی‌شاپ، کادر حرفه‌ای و مجرب، فکس، فتوکپی، پرینتر، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات و مینی‌بار می‌شود. خدمات تاکسی سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته در این هتل وجود دارد تا به راحتی به دیگر نقاط شهر بروید.

هتل پرشین پلازا

بهترین مکان برای استراحت در تهران

با معرفی هتل ۵ ستاره پرشین پلازا، اقامتی لوکس در تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به دلیل موقعیت مکانی خوب این هتل، می‌تواند بهترین مکان برای استراحت در تهران مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی اتاق‌های هتل پرشین پلازا تهران، شیک و مرتب چیده شده‌اند. این واحدها که در مجموع به ۹۷ اتاق شیک می‌رسد، چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از شهر تهران را برای شما خلق می‌کنند. این هتل دارای سوئیت دو خوابه ویژه است که برای استراحت در تهران، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

اگر استراحت کوتاهی در تهران دارید، می‌توانید از اتاق‌های نیم شارژ هتل استفاده کنید. این اتاق‌ها که تنها برای هفت ساعت میزبان شما خواهند بود، امکانات رایگانی به استثناء صبحانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

در سونا و استخر هتل پرشین، شانس این را خواهید داشت تا به سونا و استخر بروید و خستگی راه را از تنتان بیرون کنید یا به کافی‌شاپ بروید و نوشیدنی مورد علاقه را بنوشید.

مهمانپذیر شیرون

یک اقامتگاه  بی‌نظیر در محیطی آرام و دنج! این مکان، در واقع استراحتگاهی است که برای مسافرانی که به مقصد تهران سفر می‌کنند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. میمان‌پذیر شیرون، در نزدیکی پل سید خندان و ایستگاه متروی بنی هاشم واقع شده است.

مهمان‌پذیر شیرون پارکینگ ندارد؛ اما می‌توانید در خیابان‌های اطراف هتل، خودروی خود را پارک کنید. اقامت در این مکان، امکان استفاده از لابی، نمازخانه، تلفن در لابی، خدمات خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس بهداشتی را به شما خواهد داد.

امکاناتی که ذکر شد، تنها امکانات هتل بودند که برای شما شرح دادیم. در اتاق‌های مهمان‌پذیر شیرون نیز امکاناتی برای مسافران در نظر گرفته شده است. حمام، یخچال، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، روم سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون از جمله این امکانات محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

شهر تهران، بهترین گزینه برای مسافرانی است که به دنبال تعطیلات رؤیایی در میان استراحتگاه‌های گوناگون این شهر هستند. هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، ترکیبی از امکانات درجه یک با اتاق‌های شیک و مرتبی هستند که به شما ارائه می‌شوند. هر کدام از این اقامتگاه‌ها، با موقعیت مکانی عالی و خدمات برتر، می‌توانند به عنوان بهترین مکان برای استراحت در تهران در نظر گرفته شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا