حضور خلاقانه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

حضور خلاقانه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با استقبال مراجعه‌‌کنندگان مواجه شد. این نمایشگاه که با هدف جذب توانایی‌های نسل جوان برگزار می‌شود، رویدادی است که در آن معتبرترین سازمان‌ها با موقعیتهای شغلی خود حاضر می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند با مدیران جذب و استخدام شرکت‌های پیشرو بدون واسطه و به‌صورت رو در رو ملاقات کرده و شانس خود را برای استخدام در آن شرکت‌ها محک بزنند.

موبنا – به گزارش موبنا، امسال هم نمایشگاه کار شریف از ۲۰ تا ۲۳ آبان با مشارکت شرکت‌های معتبر ایرانی برگزار شد. مراجعه‌کنندگان این نمایشگاه از همراه اول استقبال ویژه‌ای کردند، به‌طوری‌که تعداد زیادی جذب بازی ویژه‌ای شدند که برای نخستین بار در صنعت تلکام ایران معرفی شده بود.

همراه اول بازی(BMS+) را رونمایی کرد که مراجعه‌کنندگان از طریق استندهایی که در محیط غرفه این شرکت تعبیه شده بود، می‌توانستند در این بازی شرکت کنند. این بازی براساس برخی نمادها و عملیات رایج همراه اول طراحی شده و قابلیت اجرا در رایانه و موبایل را نیز دارد. نام این بازی برگرفته از پروژه‌ای است که ایده بازی از آن آمده است. پروژه مذکور ابزاری جهت نظارت بر مراکز فروش بر مبنای اطلاعات جغرافیایی است که پوشش سرویس‌دهی و دسترسی‌پذیری آن‌ها را مدیریت می‌کند.

حضور خلاقانه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

نسخه اولیه این بازی ۱۴ مرحله دارد که گیمر باید تعداد محدود دکل‌های مخابراتی خود را به گونه‌ای در نقشه قرار دهد که به چیدمان هدف‌گذاری شده دست پیدا کند. مخاطب در مراحل اول با اصول بازی آشنا می‌شود؛ مثل اینکه دکل‌ها منطقه محدودی را پوشش می‌دهند و می‌تواند آن‌‌ها در میانه زمین با مرزهای منطقه قرار دهد. گفتنی است نسخه اولیه این بازی با عنوان BMS+ در وبسایت itgames.ir نیز دردسترس است.

فارغ از گیمی که همراه اول به‌جهت درگیر کردن بیشتر نسل جوان ارائه کرده،‌ نمایشگاه فرصت ویژه‌ای بود که مدیران این شرکت بتوانند تعامل و ارتباط بیشتری با کارجویان، سرمایه‌گذاری روی استعدادها و هدایتگری نخبگان به سمت موقعیت‌های شغلی همسو با زمینه مهارتی داشته باشند.

حضور اپراتور اول با اهداف مختلفی نظیر فعالیت جهت جذب تمامی موقعیت‌های شغلی موجود در تمامی ارکان سازمانی از جمله معاونت‌های فنی و توسعه شبکه، فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش و… در  این نمایشگاه حضور یافت.

حضور خلاقانه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

در پایان گفتنی است ارائه گیم تعاملی یکی از برگ‌های برنده همراه اول در این نمایشگاه بود، چراکه متقاضیان می‌توانستند با مراجعه به غرفه همراه اول، ضمن آشنایی با صنعت تلکام و انجام یک «بازی دیجیتال»، از طریق تعامل با نرم‌افزار طراحی و پیاده‌سازی شده توسط این اپراتور، به سمت مسیر شغلی متناسب با خودشان هدایت شوند. همچنین بستر «مصاحبه هوشمند» توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در غرفه در نظر گرفته شده بود که علاقه‌مندان می‌تواستند با دو دقیقه معرفی خود، رزومه‌شان را ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا