۲۰ سایت عجیب دنیای اینترنت! (+عکس)

دنیای اینترنت به حدی گسترده است که گاهی امکان دارد با کلیک کردن روی لینکی، چند ساعت بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشیم، در سایت‌های مختلف بگذرانیم. حالا ما می‌خواهیم در این مقاله به معرفی چندین سایت عجیب بپردازیم، پس برای آشنایی با ۲۰ سایت عجیب دنیای اینترنت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موبنا – کاربران می‌توانند علاوه بر اینکه به دنبال سرگرمی‌های جالبی می‌گردند، به منابع اطلاعاتی خوبی دست پیدا کنند و از اتفاقات جهانی باخبر شوند. بسیاری از سایت‌های اینترنت قادرند چندین ساعت سرگرم‌تان کنند، فیلم‌هایی که ممکن است موردعلاقه‌ شما باشند را پیشنهاد کنند، با موسیقی‌های مطرح جهان آشنایتان کنند و رسپی‌های مختلفی برای غذاهای مختلف ارائه دهند.

به هر حال، همه ما در این روزها به اینترنت نیاز داریم؛ این نیاز به حدی گسترده شده که اگر برای انجام دادن کوچکترین کاری با مشکلی برخورد کنیم، به راحتی می‌توانیم راه‌حل آن را در وب سرچ کنیم یا برای یافتن مقاله مرتبط با موضوع کنفرانس دانشگاه به سایت درسی مراجعه می‌کنیم. همچنین می‌توانیم با ورود به سایت بانک، نسبت به انجام کارهای بانکی خود اقدام کنیم.

علاوه بر تمام مواردی که بالا به آنها اشاره کردیم، اینترنت می‌تواند با تمام شگفت‌‌انگیز بودن خود، بسیار عجیب و غریب هم باشد! بسیاری از سایت‌های عجیب در فضای اینترنت وجود دارند که برای لحظه‌ای پس از ورود ترجیح می‌دادید هرگز وارد آن نمی‌شدید. اکنون قصد داریم در مقاله آشنایی با ۲۰ سایت عجیب دنیای اینترنت، شما را با سایت‌های جالب، خنده‌دار و عجیبی روبرو کند؛ پس سعی کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!

آشنایی با ۲۰ سایت عجیب دنیای اینترنت

StaggeringBeauty

یکی از عجیب‌ترین سایت‌های دنیای اینترنت، StaggeringBeauty نام دارد. پس از اینکه وارد این سایت می‌شوید، با موجودی مشکی‌رنگ روبرو خواهید شد که با هر حرکت ماوس، به شکلی عجیب حرکت می‌کند. البته باید مراقب باشید که خیلی سریع ماوس را حرکت ندهید، چرا که پس از حرکت سریع ماوس، تصاویر رنگارنگ و چشمک زن روی نمایشگر حضور پیدا می‌کنند. واقعا هدف طراح سایت از چنین چیزی را درک نمی‌کنم ولی می‌توان با ریتم موسیقی، آن را حرکت دهید و لذت ببرید.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


slidingtoys

این سایت یادآور بازی‌های پازل بچگی‌هایمان است و کاربر می‌تواند در چند دقیقه‌، خانه‌ها را ردیف کرده و پازل را حل کند.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


longdogechallenge

سایت longdogechallenge یکی از سایت‌هایی است که بدون آنکه متوجه شوید، ممکن است چندین ساعت در آن زمان صرف کنید تا به انتهای آن برسید. در ابتدا با سگی روبرو می‌شوید که به سگ لوگوی دوج کوین شباهت دارد. کاربر باید از ابتدای سگ تا هرکجا که می‌تواند ماوس را امتداد دهد تا طول آن به wow برسد. هرچه تعداد Wow ها بیشتر باشد، سگ بازی طولانی‌تر می‌شود!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


koalastothemax

سایت koalastothemax واقعا بی‌انتهاست، با حرکت روی هر یک از دایره‌ها، به چهار دایره کوچکتر تبدیل می‌شوند و این پروسه تا جایی ادامه پیدا می‌کند که دیگر نمی‌توانید تعداد آنها را بشمارید!! در آخر نیز تصویری در پشت دایره‌ها نمایان می‌شود که بسیار جالب توجه است.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


everydayim

پس از ورود به سایت everydayim، با هر حرکت ماوس می‌توانید رنگ صفحه را تغییر دهید. تنها کار این سایت همین است!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


سایت عجیب و سرگرم کننده cat-bounce

این سایت برای عاشقان گربه طراحی شده و با ورود به صفحه، با چندین گربه روبرو می‌شوید که بر زمین می‌افتند و کاربر می‌تواند با حرکت ماوس، آنها را جابه‌جا کند. در کل کاربرد خاصی ندارد!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


zenzoneswirl

سایت zenzoneswirl یکی از سایت‌ها برای افزایش تمرکز است. کاربر بایستی با نگه داشتن ماوس روی دایره، خطوط را پاک کند، لازم به ذکر است که مرحله دومی هم وجود نخواهد داشت.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


potatoortomato

اگر در دوران تحصیل همیشه دو کلمه potato و tomato را باهم قاطی می‌کردید، باید بگوییم که تنها نیستید! چرا که طراح سایتی در سایت potatoortomato تستی در همین باره ایجاد کرده است.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


ismycomputeron

ممکن است پس از ورود به این سایت، از حجم سادگی و بیهوده بودن آن بخندید. تنها مزیت آن این است که از روشن بودن کامپیوتر خود مطلع خواهید شد!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


thisisnotajumpscare

سایت thisisnotajumpscare نیز مانند تمامی سایت‌هایی که بالا آنها را معرفی کردیم، کاربرد خاصی ندارد و کاربر گمان می‌کند که احتمالا جامپ اسکر در صفحه ظاهر خواهد شد.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


iamawesome

اگر به دنبال یک سایت انگیزشی هستید، این وب‌سایت مناسب شماست. می‌توانید هر روز صبح به این وب‌سایت بروید تا برایتان یادآوری شود که چقدر فوق‌العاده‌اید!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


scroll-o-meter

اگر حوصله‌تان سر رفته، scroll-o-meter یکی از بهترین سایت‌هایی است که در این میان پیشنهاد می‌شود. اگرچه بسیار کار بی‌هدفی است، ولی کاربر می‌تواند با حرکت ماوس، دونده را به حرکت در بیاورد و چندین مایل‌ بدود.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


patience-is-a-virtue

برای تقویت صبر و شکیبایی، این سایت به شدت توصیه می‌شود. البته اگر در ایران زندگی کنید (با وجود تمام فیلترها و غیره)، برای افزایش بردباری خود اصلا نیازی نیست وارد چنین سایت‌هایی شوید!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


blankwindows

وب‌سایت blankwindows به کاربر امکان می‌دهد تا با جابه‌جایی صفحات سفید رنگ به ته این پنجره‌ها دست پیدا کند.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


trashloop

تکه کاغذ مچاله شده‌ای بر زمین افتاده است. باید آن را در سطل زباله بیاندازید. پس از ورود به سایت، این چرخه تا ابد ادامه دارد! (LOL)

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


سایت عجیب donothingfor2minutes

همانطوری که از نام این وب‌سایت مشخص است، نباید تا دو دقیقه کاری انجام دهید یا ماوس و کیبورد خود را لمس کنید. در این دو دقیقه می‌توانید ریلکس کرده و به موج‌های دریا در تصویر نگاه بیندازید.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


spaceis

اگر به فضا و کهکشان‌ها علاقه دارید، این وب‌سایت مناسب شماست. البته با حرکت ماوس، می‌توانید حرکت زمین به دور خورشید و حرکت ماه به دور زمین را در دور تند مشاهده کنید. سرعت آن به حدی زیاد می‌شود که حس خواهید کرد زمین در حال پرواز کردن است!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


strobe

وب‌سایت strobe تنها ۳۰ ثانیه زمان‌تان را می‌گیرد و پس از این زمان خیره شدن به نمایشگر، حس خواهید کرد که همه چیز برایتان به حرکت در آمده است.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


zoomquilt

با کلیک روی لینک zoomquilt، وارد دنیای عجیب نامتناهی خواهید شد!

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


cursoreffects

این سایت نسبت به دیگر وب‌سایت‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، از سادگی زیادی برخوردار است و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد، این است که ماوس را به صورت دایره‌ای حرکت داده تا اشکال مختلفی (نظیر گل،حروف انگلیسی و غیره) روی صفحه ظاهر شود.

20 سایت عجیب دنیای اینترنت!


جمع‌بندی

سعی کرده‌ایم در این مطلب تمامی سایت‌های ساده و عجیب و غریب را به شما معرفی کنیم؛ برخی از آنها ممکن است لبخندی بر لبانتان بیاورند و دیگر سایت‌ها نیز امکان دارد باعث ایجاد این سوال شوند که واقعا طراح چه هدفی از ایجاد چنین سایتی داشته و آیا او از سلامت روانی برخوردار بوده است یا خیر!

 منبع: آی تی رسان
دکمه بازگشت به بالا