دانلود برنامه «بانک اطلاعات دارو ها به صورت کامل» برای اندروید!

اصلی ترین راه مقابله با بیماری ها، مصرف دارو می باشد. دارو هایی که توسط پزشک برای ما تجویز می شوند، هر کدام شان خواص خاص خود را دارند و به نسبت خاصیت موجود دارای عوارضی نیز می باشند. گر چه تجویز دارو بر عهده پزشک است، اما گاهی می خواهیم که اطلاعات بیشتری در ارتباط با دارو ها داشته باشیم. بدین منظور نیازمند یک دیتابیس از اطلاعات جامع پزشکی هستیم!

موبنا DIMS عنوان یک اپلیکیشن بانک اطلاعات دارو ها مخصوص اندروید می باشد که توسط ITmedicus Solutions توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پس از نصب این نرم افزار ؛ شما به یک دیتابیس عظیم از اطلاعات دارو ها در سراسر جهان متصل می شوید. مهم نیست که به عنوان یک انسان معمولی می خواهید اطلاعات خود را در زمینه دارو ها افزایش دهید و یا اینکه به عنوان یک دانشجوی پزشکی قصد دارید به طور تخصصی دارو ها را مطالعه کنید؛ هر آن چه که به آن نیاز دارید در دسترس تان قرار دارد. تنها کافی است تا نام داروی مورد نظر خود را در کادر تعیین شده جست و جو کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعاتی کامل و بی نقصی از آن دست پیدا کنید.

مهم ترین نکته ای که در ارتباط با این برنامه اندروید توجه ما را به خودش جلب می کند، دسته بندی هوشمندانه اطلاعات نمایش داده شده می باشد. دوز و موارد مصرف، موارد منع مصرف، عوارض جانبی، کلاس درمانی، قیمت جهانی و … تنها بخشی از اطلاعاتی است که پس از جست و جوی نام دارو ها به آن ها دست پیدا می کنید. به طور پیش فرض دارو ها در دسته بندی های گوناگونی قرار داده شده اند، که این موضوع کمک می کند تا اگر نتوانستید اطلاعات دارو مورد نظرتان را با جست و جوی نامش پیدا کنید؛ بتوانید آن را بر اساس شرکت سازنده، کلاس و یا شرایط مصرفش بیابید.

اگر می خواهید اطلاعات برخی از دارو ها همیشه در دسترس تان باشد و زمان زیادی را صرف جست و جوی نام آن ها نکنید، تنها کافی است تا دارو مورد نظرتان را به لیست علاقه مندی تان اضافه کنید؛ آن گاه خواهید دید که در کوتاه ترین زمان ممکن به یک دیتابیس بدون نقص دسترسی دارید. از دیگر قسمت های برنامه DIMS که می تواند برای علاقه مندان و دانشجو های پزشکی مفید باشد، بخش اختصاص داده شده به رویداد های پزشکی در سراسر جهان می باشد که شما را با جدید ترین اخبار و دستاورد ها آشنا می کند.

در نسخه ارائه شده، بیش از ۵۰۰ روش برای تشخیص بیماری های خاص وجود دارد که در مواردی می توانند بسیار مفید واقع شوند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که، امکان تهیه نسخه پشتیبان در سرور های ابری، از اطلاعات ذخیره شده توسط شما وجود دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه DIMS اندروید:

  • دیتابیسی عظیم از اطلاعات انواع دارو ها در سراسر جهان
  • ارائه اطلاعاتی نظیر دوز و موارد مصرف دارو، موارد منع مصرف، عوارض جانبی و …
  • سیستم جست و جوی حرفه ای برای دسترسی داشتن به نتایجی دقیق
  • مطلع شدن از رویداد ها و اخبار روز پزشکی در سراسر جهان
  • ایجاد لیستی از اطلاعات مورد علاقه خود برای داشتن دسترسی سریع به آن ها
  • ایجاد نسخه پشتیبان در سرور های ابری از تمامی اطلاعات ذخیره شده توسط شما
  • بیش از ۵۰۰ روش مختلف برای تشخیص و مراقبت از بیماری های خاص

اپلیکیشن DIMS با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت نموده است.

 

دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم – ۸۱ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا