آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۹ شیائومی فاش شد

طراحی ۱۴ MIUI اکنون پایدارتر شده و حجم آن درمقایسه‌با نسخه‌ی قبلی ۲۳ درصد کاهش پیدا کرده است و در‌مجموع رابط کاربری عالی به‌نظر می‌رسد.

موبنا – MIUI 14 جدیدترین نسخه از رابط کاربری سفارشی شیائومی است و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و بهبودهای جدید را درمقایسه‌با رابط کاربری پیشین خود به‌ارمغان می‌آورد. این رابط برای استفاده با یک‌ دست بهینه شده است. طراحی جدید MIUI اکنون پایدارتر شده و استفاده از آن نیز آسان است.

حجم سیستم درمقایسه‌با نسخه‌ی قبلی ۲۳ درصد کاهش یافته و این کار باعث شده است تا حجم نرم‌افزار نیز کاهش یابد. با درنظرگرفتن تمام بهبودهای حاصل‌شده، MIUI 14 رابط کاربری عالی به‌نظر می‌رسد.

به‌روزرسانی MIUI 14 ردمی نوت ۹

کاربران مشتاقانه منتظر آمدن این رابط جدید به دستگاه‌های خود هستند. آپدیت مورد‌انتظار MIUI 14 برای سری محبوب ردمی نوت ۹ به‌زودی رسماً منتشر می‌شود؛ اما چند هفته پس از انتشار آپدیت MIUI 14 برای ردمی ۹، این‌ بار یکی از کاربران MIUI 14 را برای ردمی نوت ۹ فاش کرد. طبق بررسی و گزارش رسانه‌ی xiaomiui از اولین نسخه‌ی آزمایشی این رابط کاربری، نرم‌افزار جدید MIUI14 برای ردمی نوت ۹ درمقایسه‌با MIUI 13 قبلی روان‌تر عمل می‌کند.

آپدیت لو رفته رسمی MIUI 14 ردمی نوت ۹ توسط یک کاربر

اگرچه این اولین نسخه‌ی آزمایشی است، می‌توان گفت که آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۹ در‌حال‌حاضر بی‌عیب به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، نکات مهمی وجود دارد که باید به آن‌ها اشاره کرد. این نسخه‌ی رسمی لو‌رفته از MIUI 14 است؛ بنابراین، نصب آن به‌دلایل مشکلات احتمالی توصیه نمی‌شود.

آپدیت لو رفته رسمی MIUI 14 برپایه اندروید ۱۲ ردمی نوت ۹ توسط یک کاربر

اسم رمز دستگاه «Merlin» است. نسخه‌ی V14.0.0.1.SJOCNXM MIUI با وصله‌ی امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ شیائومی ارائه می‌شود. ناگفته نماند که آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۹ مبتنی‌بر اندروید ۱۲ است. گوشی‌های سری Redmi Note 9 آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت نخواهند کرد. اگرچه نمی‌توانید اندروید ۱۳ را دریافت کنید، به‌نظر می‌رسد شیائومی در به‌روزرسانی جدید MIUI 14 برخی بهینه‌سازی‌ها را انجام داده است.

آپدیت لو رفته رسمی MIUI 14 برپایه اندروید ۱۲ ردمی نوت ۹

این نرم‌افزار بسیار سریع و بهینه‌تر از رابط کاربری قبلی خود، یعنی MIUI 13 است؛ اما گفته می‌شود شاهد ویژگی‌های جدید زیادی نیستیم. رابط کاربری MIUI 14 زبان طراحی جدیدی به‌همراه دارد و با تغییرات طراحی مواجه هستیم.

آپدیت فاش‌شده رسمی MIUI 14 برپایه اندروید ۱۲ ردمی نوت ۹ توسط یک کاربر

با آپدیت جدید MIUI 14، اکنون رابط کاربری MIUI طراحی بهبودیافته‌ای دارد. بسیاری از تفاوت‌ها‌ی این‌چنینی تأیید می‌کنند که بیلد V14.0.0.1.SJOCNXM نسخه‌ای رسمی لو‌رفته است.

برای کسانی که می‌خواهند این نرم‌افزار را نصب کنند، درادامه لینکی آورده‌ایم. دوباره هشدار می‌دهیم درصورت مواجه‌شدن با هر‌گونه مشکل، مسئولیت آن با خود شماست.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا