با جسارت و اراده کافی در دریای ثروت غوطه ور شدم

یکی از راه های پولدار شدن، انجام عملی جسورانه است. تغییرات بزرگ می‌ تواند کسب مهارت بیشتر در حرفه‌ ای باشد که در آن مشغول به فعالیت هستید. پذیرش مسئولیت‌ های جدید و چالش‌ برانگیز نیز می‌ تواند نتیجه کارتان را نسبت به رقبایتان متمایز کند. در واقع از این طریق بر روی خودتان سرمایه‌گذاری کرده‌ اید و نتیجه نهایی، تنها به تلاش شما بستگی دارد. با فعالیت مستمر به همراه بهره مندی از تجربیات افراد موفق توانستم موفقیت های چشمگیری را کسب نمایم، در ادامه با حوزه‌ های سودمند بیشتر آشنا شوید.

کفش اسپرت روزانه

مراکز فرشگاه ها از جمله کفشانه انواع کفش اسپرت جدید شیک در طرح و رنگهای گوناگون عرضه می شود افراد برای جلوگیری از دیسک کمر از این محصول در فعالیتهای روزانه خود استفاده می کنند تا فشار به ستون فقرات آنها در حین حرکت نیاید و به مرور زمان استخوانها ساییده نشود.

همچنین این افراد در هنگام خرید مواد غذایی منزل خود که معمولا هم دارای حجم سنگینی می باشد بهتر است از این محصول استقاده کنند تا فشار زیادی به ساق و کف پاهای خود وارد نکنند.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی افراد انواع کفش اسپرت جدید را در اینترنت می بینند معمولا خانم ها در کنار کفشهای پاشنه بلند حتما یکی از این محصول را برای پیاده روی صبحگاهی خود دارند.

زیرا می توانند ساعتها بدون وقفه و خستگی راه بروند و در پارکها با دستگاه های ورزشی کار کنند.

با جسارت و اراده کافی در دریای ثروت غوطه ور شدم

سود مشارکت

در برخی از انواع وام مانند وام مشارکت از محل اوراق یا وامهای ساخت با سپرده گذاری مانند مسکن یکم سود مشارکت قابل قسط بندی است و می توان سود هر واحد را به اصل وام اضافه کرد.

اما در برخی دیگر از وامها سود مشارکت قابل قسط بندی نیست و سازنده باید قبل از قسط بندی مبلغ سود را نقدا به بانک پرداخت نماید.

در مثال بالا اگرتسهیلات اقای محمدی از محل اوراق بود وام موجود روی هر واحد ۵۴٫۲۱۱٫۵۰۰ تومان می شد ولی از آنجا که ایشان از تسهیلات ناشی از رسوب جاری استفاده کرده بایست مبلغ سود را نقدا به بانک بپردازد.

وام ساخت بانک مسکن از محل اوراق، سپرده گذاری و یا بدون سپرده قبال پرداخت است.

با جسارت و اراده کافی در دریای ثروت غوطه ور شدم

سود حلال در قرآن

کافران گمان نکنند که اگر دنیایشان خوب است این برای آن ها بهتر است، علاوه بر روایات سود حلال در قرآن، می فرماید “انما نملی لهم لیزدادوا اثما و لهم عذاب مهین” ما خواستیم این افراد گناهانشان را زیاد کنند و برایشان عذاب خوار کننده ای در نظر گرفتیم.

پس این درباره کافرها می باشد اما خدا درباره مومنین آیه دیگر آورده است آن جا که می فرمایند “قل من حرم” چه کسی زینت هایی که خدا برای بندگانش خلق کرده است را حرام کرده است.

بعد می فرماید “قل هی و خالصه یوم القیامه” این برای مومنین در دنیا است و در قیامت خدا همه آن را برای مومن خلق کرده است.

امام صادق در رابطه با همین آیه می ‌فرمایند “آیا گمان کردید کافر در نظر خدا ارزشی داشت که به خاطرش بخواهد پشه ای خلق کند یا جرعه آبی به او بدهد”، یعنی خلق شدن این نظام خلقت و این زینت و زیور هایش برای مومن است.

بعد می فرمایند “انما حرم رب قل انما حرم ربی الفواحش ما ظهر منها و ما بطن و الاثم” بگو خدا فقط فاحشه گری های ظاهری و باطنی را حرام کرده است، برعکس زینت هایی که خدا برای بندگانش خارج کرده است این ها متعلق به مومن است.

با جسارت و اراده کافی در دریای ثروت غوطه ور شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا