از دردهایی که در سینه داری عبرت بگیر

اگر زندگی شما به سختی گذشته و دردهایی در سینه داری که از گذشته تا به امروز جلوی پیشرفت شما را گرفته پس از آن دردها عبرت بگیرید ولی آنها را کنار بگذارید تا صدمه ی به شما نزند و مشکلی برای رسیدن به هدفتان ایجاد نکنند.

پارچه نخی کتان

طی فرآیندی این پنبه را به نخهای ظریفی تبدیل می کنند و از آن برای بافت پارچه استفاده می کنند که در انواع مختلف پارچه کتان، از همین نخهای ظریفی که از کتان تشکیل شده و با قیمت پارچه نخی کتان متفاوت است استفاده می شود.

بعد از این، هر پارچه را می توان با الگوی مختلف بافتی مشخصی، تولید کرد تا از ترکیب این الگوها یک پارچه به وجود بیاید.

پارچه ای که به وجود می آید یکی از انواع پارچه کتان است که خود دارای ویژگیهای متمایزی با سایر پارچه ها است که قصد داریم در ادامه این ویژگیها را توضیح دهیم.

پارچه کتان منگنه اولین نوع از پارچه کتان است که با نخ کوتاه، بلند یا بسیار بلند تولید و ساخته می شود که بزرگترین تمایزی که بین انواع پارچه پنبه ای وجود دارد، تفاوت در بافت الیاف انها است.

همانطور که می دانید الیاف کتان وقتی بلند تر باشند حین بافت آنها را می پیچند تا پارچه محکم تری تولید شود که این نوع بافت باعث می شود پارچه در عین حال که استحکام بالایی دارد، بسیار نرم تر به نظر برسد.

از دردهایی که در سینه داری عبرت بگیر

پارچه کرپ فلورانس

در دوران باستان، به ویژه دوران ویکتوریا، زنان یونانی لباسهای کرپ رنگ می‌پوشیدند؛ پارچه ‌ای که نماد انتخابهای مد امروزی است و قیمت پارچه کرپ فلورانس متفاوت تر از بقیه پارجه ها می باشد.

به دلیل خواص نرمی که دارد،  باید گفت کاربرد پارچه کرپ بی شمار است اما اغلب در لباسها، لباسهای شب و سایر پارچه ‌های سبک انجام می‌شود.

پشم پنبه از نخ ابریشم دور است، به این معنی که برای کاربردهای لباسشویی مانند ژاکت و لباس مناسب تر است.

پارچه کرپ مصنوعی از جهاتی می تواند خوب باشد.

بسیاری از پارچه های کرپ مصنوعی، حاوی مقدار زیادی الیاف طبیعی به خصوص پشم هستند که در برابر آتش مقاوم نیستند و پشم سبک هستند.

می توانید پارچه کرپ آلوتا را با پشمهای نرم دیگر استفاده کنید که یکی از رایج ترین روغنهای نساجی در لباس است.

از دردهایی که در سینه داری عبرت بگیر

پارچه نخی چینی

دستگاه پنبه چین دارای محفظه ای است که مواد اضافی را از پنبه جدا می کند و دستگاه های اتوماتیک جین دانه ها را از هم جدا کرده و پنبه بدون زباله بسته بندی می شود و حتی قیمت پارچه نخی چینی متفاوت است.

بعد از جداسازی اضافات و دانه از پنبه، پنبه ها برای تولید پارچه به کارخانه فرستاده می شوند و اولین مرحله در تولید پارچه، پنبه خام کارت می‌شود یعنی به رشته های بلند تبدیل می گردد.

مرحله بعدی استفاده از این رشته ها برای تولید نخ می باشد و بعد از تبدیل شدن پنبه به نخ، نخ ها را با مواد شیمیایی رنگ کرده یا به صورت خام و بدون رنگ کردن عملیات تهیه پارچه آغاز می شود.

بر طبق آمار منتشر شده کشورهای چین و هند با تولیدی بالغ بر۶ میلیون تن از بزرگترین تولید کنندگان پنبه در جهان می باشند که رتبه اول تولید پنبه با اختلاف یک میلیون پول در دست هند می باشد.

رتبه سوم تولید پنبه در جهان به آمریکا اختصاص دارد.

از دردهایی که در سینه داری عبرت بگیر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا