کارخانه تولید کننده روپوش پزشکی سبز

در صنعت درمانی و بهداشتی، وجود این روپوشهای سبز و سفید و آبی و غیره دارای اهمیت بالایی هستند چرا که یکی از مهم ترین عوامل برای محافظت از پزشکان و پرستاران در برابر برخوردهای مستقیم و غیر مستقیم با مواد خظرناک و مضر همین روپوشهای پزشکی هستند.

این روزها از پارچه های مختلفی برای تولید این روپوشهای پزشکی وجود دارد که با دو مورد از پرکاربرد ترین آنها آشنا می شویم.

تترون اولین مورد از این پارچه ها می باشد که بخواطر به صرفه بودن محبوبیت زیادی هم دارد و در دو نوع نازک و ضخیم موجود است که برای مرغوبیت روپوش پزشکی سبز باید از مدلهای ضخیم آن استفاده شود اما اگر بخواهید روپوشی با وزن سبک داشته باشیم بهتر است از مدل های نازک تر آن استفاده کنید.

نوع دیگر از این دست پارچه ها، پارچه ترگال است که روپوشهای پزشکی با آن دوخته می شود و دارای دو نوع ساده و کج راه می باشد که برای دوختن لباس های بیمارستانی هم استفاده می شوند.

پارچه های دیگری هم وجود دارند که در مقایسه با این دو مدل کاربرد و صرفه کمتری دارند به عنوان مثال می توانیم از فلامنت، ویسکوز و اسپان اشاره کرد.

تولید کننده روپوش پزشکی

پوشیدن این نوع لباس های یا به اصطلاح روپوش های پزشکی از گذشته تا بدین روز مورد استفاده بوده است و به عنوان روپوش های آزمایشی سینا تهیه می شوند که این برند تولید کننده عمده این محصولات است که بیشتر این روپوش های با رنگ سفید متخصصین و افرادی که در آزمایشگاه مشغول هستند استفاده می کنند از این رو این لباس را با رنگ سفید و از جنس و الیافی مانند پنبه کتان یا پلی استر می باشد که آن را قابل شست و شو کرده است.

کارخانه تولید کننده روپوش پزشکی سبز

علاوه بر استفاده مکرر این روپوش های پزشکی بصیرت که توسط تولید کننده روپوش پزشکی عرضه می شود در کشورما در بعضی کشورها مانند آژانتین و اروگوئه از آن به عنوان نمادی استفاده می شود که توسط دانشجویان و معلمان بکار گرفته می شود همچنین معلمان در کشورهای مختلفی مانند ایران از در امان ماندن از گچ ها از این رو پوش استفاده می کنند اگر بخواهیم از قدمت روپوش های سفیدی که استفاده می شود بگوییم در حدود ۱۸۰۰ سال پیش روپوش های سفید به دلیل نماد پاکیزگی به میان آمد در مناطق و کتب دیگری آمده است که جراحان و پزرشکان بیش از ۱۰۰ سال است که از این لباس استفاده می کنند.

در علم پزشکی از انواع وسائل و لزومات استفاده می شود و کاربرد های زیادی هم دارند اما باید دانست روپوش پزشکی  مدل دار ترمه از جمله پیداترین و مهم ترین اجزای بخش پزشکی است که بیشترین عامل است که افراد را در ظاهر اولیه و رویارویی با پزشکان درک می کنند باید این موضوع را مدنظر داشت که ما باتوجه به نیازهایی که در این زمینه داریم می توانیم تولیدات خود را حداکثری اضافه کرده و به میادین اقتصادی بفرستیم.

پس باید با به کار گیری توانایی صد درصدی گام های بلندی در این خصوص برداریم و پیش گامانه به سمت هدف حرکت کنیم.

کارخانه تولید روپوش پزشکی

در هر کاری متناسب با محیط آنجا نیاز به فرم مخصوص است که در کادر درمان از روپوش پزشکی مدل دار استفاده می شود که در کارخانه با شیک ترین مدلها تولید می شود.

به دلیل آلوده بودن محیطهای درمانی نیاز به شست و شوی مرتب لباسها می باشد زیرا آلودگی تغییری در ظاهر لباس مثل لک ایجاد نمی کند و شما متوجه آن نمی شوید به همین سبب لازم است حداقل یک روز در میان لباسهایتان را شستشو دهید و اگر این کار برایتان زمانبر و پر زحمت است می توانید چند دست روپوش تهیه کنید و در فاصله های متفاوت از آنها استفاده کنید.

جهت شستشوی روپوشهای پزشکی بهترین گزینه استفاده از پودر لباسشویی می باشد زیرا با استفاده از این پودر، رنگ خود را از دست نخواهد داد.

کارخانه تولید کننده روپوش پزشکی سبز

روپوشهای پزشکی هیچ موقع با لباسهای دیگر نباید شسته شود زیرا باعث منتشر شدن آلودگی در همه ی لباسها خواهد شد به دلیل ساختاری که در کارخانه تولید روپوش پزشکی  در آن تعریف شده و بهتر است که همیشه روپوشها را با آب داغ شستشو دهید زیرا بعث می شود که آلودگیها بهتر برطرف شود.

در معرض آفتاب گذاشتن روپوشها بسیار اهمیت دارد و باید بعد از شستشو آنها را در مقابل نور خورشید قرار بدهید زیرا نور خورشید به از بین رفتن آلودگی کمک بسزایی می کند.

اگر در محیطهای آزمایشگاهی فعالیت می کنید باید بیشتر مراقب لباستان باشید و اگر نمونه روی روپوشتون ریخت به سرعت از تن خارج کنید و با استفاده از مواد شوینده به خوبی بشویید و در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا