خودروی کوچک شهری و ۸ هزار دلاری در اندونزی! (+عکس)

این خودرو در ۲ تریم برای فاصله بین محورها عرضه می شود که نمونه اول این شاخص عدد ۲۰۰۹ میلیمتر را نشان می دهد و در نمونه دوم ۱۶۳۵ میلیمتر.

موبنا وولینگ یکی از کمپانی های فعال چینی در زمینه معرفی خودروهای بسیار کوچک شهری و درون شرکتی است. جدیدترین محصول وولینگ در این بخش، ایر ای وی نام دارد که در سال ۲۰۲۲ روی خط تولید کمپانی قرار گرفته است.

خودروی کوچک شهری و 8 هزار دلاری در اندونزی! (+عکس)

وولینگ ایر ای وی اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ و در اندونزی رونمایی شد.

این خودرو از منظر ابعاد برابر با ۲۹۷۲ میلیمتر در طول، ۱۵۰۶ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. این خودرو در ۲ تریم برای فاصله بین محورها عرضه می شود که نمونه اول این شاخص عدد ۲۰۰۹ میلیمتر را نشان می دهد و در نمونه دوم ۱۶۳۵ میلیمتر.

وولینگ ایر

در بخش پیشرانه از تک موتور الکتریکی در ارتباط با محور جلو استفاده شده که برابر با ۴۰ اسب بخار خروجی دارد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۰۰ کیلومتر برساعت است. باتری لیتیم-یون ۲۶.۷ کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی را تامین می کند که با یک بار شارژ کامل، برد حرکتی ۳۰۰ کیلومتر را در اختیار ایر ای وی قرار می دهد.

زمان لازم برای شارژ باتری با شارژر AC 4.4 کیلووات برابر با ۴ ساعت است.

وزن خودرو به ترتیب ۷۶۰ و ۸۸۸ کیلوگرم محاسبه شده است. رینگ های استاندارد ۱۲ اینچی فولادی هستند. سیستم ترمز در هر دو محور دیسکی است.

از امکانات دیگر خودرو می توان به بسته باتری کاملا ضدآب، هماهنگی با اپلیکیشن اختصاصی تلفن هوشمند، ۲ ایربگ، ای بی اس، دو نمایشگر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی در کنسول اصلی، سیستم پایداری الکترونیکی و… اشاره کرد.

خودروی کوچک شهری و 8 هزار دلاری در اندونزی! (+عکس)

قیمت این خودرو از ۸۲۵۰ دلار شروع می شود و در نمونه ای که فاصله بین محورهای طولانی تر دارد به ۹۷۴۵ دلار می رسد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا