مسواک اسفنجی blizzbrush 5.0 کل دهان فقط ۱۰ ثانیه! (+فیلم و عکس)

مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0 به منظور بهینه سازی تمیز کردن دندان طراحی شده است و تنها ظرف چند ثانیه با گاز گرفتن و ساییدن برس اسفنجی کوچک سیلیکونی تمام دهان را به طور خودکار تمیز می کند.

موبنا؛ محمدمهدوی – مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0 یک مفهوم جدید و رادیکال از مسواک های مدرن را به نمایش می گذارد که توسط کریس مارتین به منظور بهینه سازی تمیز کردن دندان طراحی شده است و تنها ظرف چند ثانیه با گاز گرفتن و ساییدن برس اسفنجی کوچک سیلیکونی تمام دهان را به طور خودکار تمیز می کند.

توسعه دهنده Blizzbrush دسته جدیدی از برس های دهانی را پس از ده سال آزمایش، توسعه و ساخت ابزارهای تمیز کننده دندان با تکنولوژی بالا اختراع کرده است.

 

 

در سال ۲۰۱۹ این طرح مفهومی توسط متد پرینت سه بعدی به واقعیت تبدیل شد. نتیجه این تلاش ها یک برس اسفنجی ۱۰۰٪ قابل بازیافت و ضد میکروبی بود که روند معمول تمیز کردن دندان را بهبود می بخشد و تمام سطوح دندان، زبان و لثه را به طور همزمان تمیز می کند. این محصول به علت تمیز سازی بهینه و عالی، توسط دندانپزشکان آزمایش و تایید شده است.

مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0 که توسط تیمی از مهندسان و دندانپزشکان سوئیسی- آلمانی ساخته شده، کاملا بهداشتی است. هر قطعه اسفنج سیلیکونی را می توان تا سه ماه استفاده کرد. این محصول از ساختار شبکه ای هوادار و سلول های باز تشکیل شده است که آلودگی و باکتری ها را دور می کند و به راحتی قابل شستشو و خشک شدن سریع است.

مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0

مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0

مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0

مسواک اسفنجی Blizzbrush 5.0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا