ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد؛ فقط برای خانواده های آتشین! (+عکس)

ب ام و ام۳ تورینگ مدل ۲۰۲۳ برابر با ۱۸۶۵ کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با سدان ام۳ مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ۸۵ کیلوگرم سنگین تر است.

موبنا ب ام و به تازگی از محصول جدید خود یعنی ام۳ تورینگ رونمایی کرده که به اعتقاد کارشناسان ترکیب جالبی از آب درآمده است. ب ام و ام۳ تورینگ مدل ۲۰۲۳ برابر با ۱۸۶۵ کیلوگرم  وزن دارد که در مقایسه با سدان ام۳ مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ۸۵ کیلوگرم سنگین تر است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، دماغه جدید باواریایی ها اینجا حضور دارد که شامل جلوپنجره دوقلوی بزرگ، سپر اسپرت، چراغ های جدید و درپوش موتور بسیار زیبایی است که با برجستگی های خود در نهایت هارمونی به جلوپنجره رسیده است تا ظاهری تهاجمی و کاملا اسپرت را ایجاد کند.

ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد؛ فقط برای خانواده های آتشین! (+عکس)

رینگ های جلو ۱۹ اینچی و عقب ۲۰ اینچی هستند. کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز نیز از میان رینگ های اختصاصی ب ام و دلبری های خاص خود را دارد.

در قسمت عقب خودرو نیز از دیفیوزر کامل با خروجی ۴ تایی استفاده شده تا یقین داشته باشیم که با یک اسپرت آتشین سر و کار داریم که اتفاقا ویژگی های یک خودروی خانوادگی را نیز با توجه به کلاس اتاق، همراه خود دارد.

ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد؛ فقط برای خانواده های آتشین! (+عکس)

اما داخل کابین کاملا در سطح یک خودرو اسپرت طراحی شده که اولین نشانه را باید در صندلی های فوق حرفه ای آن با قابی از فیبرکربن مشاهده کرد. جزئیات کرومی و کربنی در نهایت زیبایی در بخش های مختلف کنار هم قرار گرفته اند. فناورانه ها نیز شامل نمایشگر یکپارچه ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و ۱۴.۹ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی می شود که داخل یک قاب قرار گرفته اند.

ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد؛ فقط برای خانواده های آتشین! (+عکس)

در بخش پیشرانه از تپنده ۳ لیتری ۶ سیلندر توربوشارژ با ۵۰۳ اسب بخار خروجی استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی اکس درایو ب ام و در وضعیت فعال قرار دارد. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۸ سرعته ام استپ ترونیک قرار گرفته که عملکرد فوق العاده ای را در هماهنگی با سایر بخش های پیشرانه به نمایش می گذارد.

با این آپشن، ب ام و طی ۳.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت محاسبه شده نیز برابر با ۲۸۰ کیلومتر برساعت است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا