سی هاو اکس۶ چگونه خودرویی است؟ (+عکس)

جالب آنکه قرار است سی هاو اکس۶ در بازار روسیه با نام اس۶ عرضه شود. قیمت بازار روسیه نیز از ۲۲۹۰۰ تا ۲۷ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

موبنا – سی هاو حاصل همکاری جک فولکس واگن با سئات است که فعالیت خود را ازسال ۲۰۱۸ آغاز کرده است.

اما سی هاو یک کراس اوور دیگر را نیز در گروه محصولات خود دارد که از یک نظر برای مخاطب ایرانی جذابیت بیشتری خواهد داشت! سی هاو اکس۶(X6) در واقع برپایه پلتفرم جک اس۵ توسعه یافته و به نوعی فیس لیفت همان خودرو محسوب می شود که در بازار ایران نیز سابقه حضور و فروش موفقی را دارد.

سی هاو اکس۶ از منظر ابعاد برابر با ۴۵۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته که این اعداد به ابعاد اس۵ بسیار نزدیک هستند.

مهمترین تغییر اکس۶ در مقایسه با اس۵ به بخش دماغه مربوط می شود که از الگوی چراغ های اصلی ال ایی دیی L وارونه استفاده شده و همین رویکرد موجب شکل گیری یک جلوپنجره بزرگ نیز شده است.

جالب آنکه قرار است سی هاو اکس۶ در بازار روسیه با نام اس۶ عرضه شود. قیمت بازار روسیه نیز از ۲۲۹۰۰ تا ۲۷ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

رینگ های استاندارد در اندازه ۱۸ اینچی ارائه شده است. در بخش پیشرانه نیز از نمونه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با  ۱۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. خودرو فاقد سامانه تمام چرخ محرک است.

در کابین از نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر و همچنین یک نمایشگر لمسی بزرگ تبلتی برای تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده است. از دیگر جزئیات می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، استراحتگاه دست با دو محفظه لیوان و تعویض گر چرخان برای تغییر دنده ها اشاره کرد.

سایر اطلاعات مرتبط با این خودرو بطور رسمی منتشر نشده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا