شاسی بلند جدید کادیلاک در تست تصادف (+فیلم و عکس)

اکس‌تی۶ یکی از مدل های جدید کادیلاک است که در ژانویه ۲۰۱۹ و طی نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی در معرض دید عموم قرار گرفت.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور کادیلاک اکس‌تی۶ یک خودرو شاسی بلند اندازه متوسط لوکس است. این خودرو قابلیت حمل هفت سرنشین را دارد و توسط شرکت جنرال موتورز تولید می شود. اکس‌تی۶ یکی از مدل های جدید کادیلاک است که در ژانویه ۲۰۱۹ و طی نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی در معرض دید عموم قرار گرفت.

کادیلاک اکس‌تی۶ سومین شاسی بلند کراس اوور کادیلاک و بزرگ‌ترین مدل در سری اکس‌تی محسوب می شود که بین مدل اکس‌تی۵ و شاسی بلند اندازه کامل اسکلید قرار می گیرد.

شاسی بلند جدید کادیلاک در تست تصادف/ این طراحی زیبا چند ستاره ایمنی را همراه دارد؟! (+فیلم و عکس)

همزمان با معرفی کادیلاک اکس‌تی۶ این مدل را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید به اینجا مراجعه کنید.

کادیلاک اکس‌تی۶ از نظر ایمنی و محافظت از سرنشینان در تصادفات عملکرد خوبی ارائه کرده و در ارزیابی کلی اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) آمریکا موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شده است.

کادیلاک اکس‌تی۶ به صورت استاندارد به سامانه هشدار برخورد از جلو، سامانه هشدار خروج از خط، سامانه ترمزگیری پیش از وقوع تصادف و سامانه پشتیبانی از ترمز پویا مجهز است.

شاسی بلند جدید کادیلاک در تست تصادف/ این طراحی زیبا چند ستاره ایمنی را همراه دارد؟! (+فیلم و عکس)

کیسه های هوای جلو برای راننده و مسافر، کیسه های هوای پرده ای برای راننده و مسافر جلو، صندلی های عقب و ردیف سوم، کیسه های هوای نیم تنه بالایی و لگن برای راننده و مسافر جلو، و کیسه هوای زانو برای راننده در این خودرو بکار گرفته شده اند.

در انتها، می توانید تست تصادف و رتبه‌بندی کادیلاک اکس‌تی۶ مدل ۲۰۲۱ با قابلیت اعمال نتایج برای مدل ۲۰۲۲ که توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا انجام شده است را مشاهده کنید.

 

 

در تست تصادف از بغل، مانعی متحرک با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت با خودرو برخورد می کند. کادیلاک اکس‌تی۶ موفق به کسب پنج ستاره در این تست شد.

در تست تصادف از بغل با تیرک، خودرو با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت با مانع برخورد می کند. کادیلاک اکس‌تی۶ موفق به کسب پنج ستاره در این تست شد.

در تست برخورد از جلو با همپوشانی کامل، خودرو با سرعت ۵۶ کیلومتر در ساعت با مانع برخورد می کند. کادیلاک اکس‌تی۶ موفق به کسب پنج ستاره در این تست شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا