گلادیاتور ۶X6؛ آفرودر آخرالزمانی ۱۵۰ هزار دلاری! (+فیلم و تصاویر)

این خودرو به رنگ مشکی مات زیبایی های خاص خود را دارد اما برای پوشش بخش های بدنه آن مانند درپوش موتور از فرمول ویژه فایبرگلس با ۳ لایه پوششی استفاده شده که این پوشش شامل الیاف کولار نیز می شود.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – گلادیاتور(JT) یکی از برندهای فعال در مجموعه جیپ است که  از آوریل ۲۰۱۹ در اوهایو روی خط مونتاژ قرار گرفته است. البته سابقه استفاده از برند گلادیاتور به سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۸۸ باز می گردد که آن پلتفرم با نام گلادیاتور(SJ) شناسایی می شود.

۱۹۶۴

1964

۱۹۷۸

1978

این پیکاپ متوسط از زبان طراحی محبوب جیپ با رویکردهای مدرن استفاده می کند و در بخش پیشرانه نیز یک تپنده ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری خانواده پنتاستار برای آن انتخاب شده است.

این خودرو همواره ظرفیت بالایی برای آفرود و حضور در پروژه های شخصی سازی مرتبط داشته است. به تازگی تصاویری محدود از نسخه ۶X6 گلادیاتور کاستوم توسط مرکز تیونینگ So Flo Jeeps در فلوریدا منتشر شده که گلادیاتور استاندارد را تبدیل به یک نسخه آخر الزمانی کرده است.

 

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خودرو به رنگ مشکی مات زیبایی های خاص خود را دارد اما برای پوشش بخش های بدنه آن مانند درپوش موتور از فرمول ویژه فایبرگلس با ۳ لایه پوششی استفاده شده که این پوشش شامل الیاف کولار نیز می شود.

از رنگ قرمز نیز برای جزئیات بدنه استفاده شده که تضاد آن با رنگ بدنه بسیار جذاب و چشمگیر به نظر می رسد.

لاستیک و رینگ های آفرودی به همراه سیستم تعلیق بروزرسانی شده که خودرو را حدود ۳۶ سانتیمتر بالاتر از سطح زمین نگه داشته نیز بخش دیگری از ویژگی های گلادیاتور است.

تیونر برای پیشرانه نیز برنامه ویژه ای را تدارک دیده زیرا نمونه استاندارد ۲۸۵ اسب بخاری با گشتاور ۲۶۰ پوندفوت را کنار گذاشته و به جای آن از تپنده ۸ سیلنندر ۶.۲ لیتری LS3 شورولت کوروت با ۴۲۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۶۰ پوندفوت استفاده کرده است.

قیمت پیش بینی شده برای این محصول حدود ۱۵۰ هزار دلار است در حالیکه نسخه استاندارد گلادیاتور را در تریم پایه می توان با ۳۳۵۴۵ دلار خریداری کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا