نشست بررسی توسعه ارتباطات به صورت ویدئوکنفرانسی و همزمان در ۴۰ نقطه برگزار شد

نشست بررسی توسعه ارتباطات در راستای هم افزایی بین مدیران مناطق مخابراتی و مدیران كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان ها با هدف توسعه ارتباطات در مناطق مختلف، در هشت استان و ۴۰ نقطه در سراسر کشور امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به صورت همزمان و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این نشست در راستای هم افزایی بین مدیران مناطق مخابراتی ومدیران كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان ها با حضور مهندس سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت، «مهرداد ترابیان»مديركل امور استان هاي وزارت ارتباطات، معاونين شركت مخابرات ايران، مديران ستادي و همچنين مدیران مناطق مخابراتی و مديران كل ارتباطات و فناوري اطلاعات هشت استان به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان برگزار گردید.
مهندس صدری در این نشست با توضیح نقش مخابرات در توسعه ارتباطات در سراسر کشور بیان کرد: با همکاری همه جانبه و مستمر با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در تلاش هستیم تا دسترسی کشوری به ارتباطات طبق برنامه ششم توسعه به میزان برنامه ریزی شده برسد.
مديركل امور استان هاي وزارت ارتباطات، نیز اعلام کرد:اکنون ۸۷ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشته و از خدمات این شبکه بهره‌مند هستند و با اقدامات انجام شده تا پایان‌ سال اتصال ۹۵ درصد روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات تکمیل می شود.
در این نشست ویدیو کنفرانسی، مدیران مخابرات مناطق و مدیران كل ارتباطات و فناوري اطلاعات هشت استان ضمن شرکت در جلسه و آگاهی از روندهای محقق شده توسعه ارتباطات، مباحث مربوط به مخابرات روستایی در استان های خود را نيز مطرح و هماهنگی های لازم را برای رفع اشکالات وتوسعه دسترسی همگانی در روستاها انجام دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا