دانلود بازی استراتژیکی «جنگ تاکتیکی» اندروید (+مود)

Tactical War: Tower Defense Game – جنگ تاکتیکی: برج دفاعی یک بازی استراتژیکی و تاکیتال از دسته بازی های برج دفاعی (Tower Defense) می باشد که از سوی استودیوی بی نام و نشان Tapdemic کشور قرقیزستان تولید و منتشر شده است.

مجله آنلاین موبنا – این بازی به صورت رایگان توسعه داده شده و در گوگل پلی عرضه گشته است. اما شما می توانید آخرین نسخه این بازی را به همراه یک نسخه مود شده از آن، برای اولین بار در ایران از فارسروید دریافت کنید و خیلی راحت این بازی استراتژیکی را روی دستگاه خود نصب و تجربه کنید. اگر با بازی های سبک برج دفاعی آشنا باشید حتماً می دانید که در این چند سال اخیر به چه مقدار رشد پیدا کرده و محبوبیت کسب کرده اند. شاید این سبک از بازی ها در ابتدا یک سبک معمولی به حساب می رفتند اما این روزها بازی های TD یا Tower Defense بخش اعظمی از زیرمجموعه بازی های سبک استراتژیکی هستند. در این نوع بازی ها که ماهیت همگی آن ها یک چیز است، شما در نقش نیروهای دفاعی وظیفه دارید تا از هجوم دشمنان که در موج های مختلف و پشت سر هم صورت می گیرد جلوگیری کنید. هدف اصلی، مانع شدن از رسیدن نیروهای دشمن به قلمرو و دروازه ورودی شماست. برای این کار باید مسیر حرکت نیروهای دشمن را با پدافندها و برج های دفاعی پوشش دهید تا به محض مشاهده شدن دشمنان و در تیررأس قرار گرفتن آن ها توسط پدافندها، نیروهای دفاعی شما به سمت آن ها حمله کرده و مانع عبورشان شوند.

دانلود بازی استراتژیکی «جنگ تاکتیکی» اندروید (+مود)

در بازی Tactical War: Tower Defense Game نیز روش به همین صورت دنبال می شود. اما هیچ وقت نباید از چالش برانگیز بودن این بازی ها غافل شوید. شاید در ابتدا و در مراحل اول، این بازی ها خیلی هم سخت به نظر نرسند و شما هرطور که خواستید بتوانید نیروهای خود را در محل های مختلف قرار داده و نتیجه خوبی هم بگیرید. اما وقتی وارد مراحل بالاتر شوید و چالش های اصلی بازی شروع شوند، آن موقع متوجه می شوید که کار شما آن قدرها هم آسان نخواهد بود. بازی Tactical War: Tower Defense Game نیز دقیقاً به همین شکل می باشد و استفاده صحیح از نیروها به شکل تاکتیکال لازمه اصلی شما برای کسب پیروزی در این بازی است. دشمنان شما از نفربرهای معمولی گرفته تا تانک های قدرتمند و عظیم هستند و در طرف دیگر نیز شما می توانید با قرار دادن پدافندهای متنوع و قدرتمند، خمپاره اندازها، شعله افکن ها و دیگر انواع سلاح های دفاعی، از حضور دشمنان استقبال کرده و آن ها را گلوله باران کنید! فراموش نکنید که در بازی Tactical War: Tower Defense Game اولویت اصلی این است که اجازه ندهید دشمنان به دروازه اصلی قلمرو شما برسند. با عبور هر کدام از دشمنان از خط مرزهای شما، مقدار سلامتی پایگاه اصلی شما کاهش یافته و خیلی زود شما بازنده خواهید شد. Tactical War: Tower Defense Game سیستمی جامع و مناسب در بخش خرید و ارتقاء و مدیریت نیروها دارد. شما می توانید نیروهای خود را آنلاک کرده و آن ها را ارتقاء دهید و حتی در زمانی که بعضی از آن ها قدرت و کارایی کافی را ندارند، آن ها را با قیمتی کمتر بفروشید! بازی Tactical War: Tower Defense Game یک عنوان استراتژیکی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که به نسبت دیگر بازی های این سبک، دشواری نسبتاً بیشتری دارد و به همین خاطر مخاطبین آن، صرفاً بازیکنان حرفه ای هستند. پس اگر شما هم یکی از این افراد هستید، معطل نکنید و همین حالا این بازی را به صورت معمولی یا مود شده دانلود کنید. Tactical War: Tower Defense Game بیشتر از ۱ میلیون دانلود داشته و امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را از آنِ خود کرده است.

دانلود بازی استراتژیکی «جنگ تاکتیکی» اندروید (+مود)

  • تغییرات نسخه ۲.۳.۹
    • رفع باگ مربوط به دسترسی به روشن نگه داشتن صفحه
    • بروزرسانی موتور بازی

دانلود بازی استراتژیکی «جنگ تاکتیکی» اندروید (+مود)

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۲۴ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا