خودروی ۱۰ هزار دلاری چانگان (+تصاویر)

فضای داخل کابین محصول جدید چانگان زیبایی ها و ظرافت های مربوط به خودروهای الکتریکی را همراه خود دارد. دو نمایشگر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی کنار هم که یکی جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده به همراه نوار سبز فلوروسنت کنسول جلوه خاصی به این محیط داده اند.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل به معرفی یک خودروی مینی تمام الکتریکی از کمپانی چینی SAIC پرداختیم؛ محصولی کوچک با نام “کلور” که برچسب قیمت ۸۵۰۰ هزار دلاری آن بسیار جلب نظر می کند! اما ظاهرا رقبای سایک نیز برنامه های مشابهی را دست دارند زیرا گروه خودروسازی چانگان نیز در ۱۳ آوریل ۲۰۲۰ از بِنی ایی-استار محصول تمام الکتریکی خود خبر دارد که در مرحله اول وارد بازار چین می شود. باید توجه داشت که این محصول با بنی ایی ویی که قبلا توسط چانگان معرفی شده بود، اشتباه گرفته نشود.

قیمت این خودرو پس از تمام هزینه ها بین ۹۸۷۰ تا ۱۰۵۸۰ دلار خواهد بود. برخلاف کلور که تنها در یک تریم عرضه می شود، محصول چانگان دارای دو مدل مختلف است که البته هر دو دارای ویژگی های یکسان در بخش پیشرانه هستند.

چانگان پیشرانه تمام الکتریکی بِنی ایی-استار را با ۷۴ اسب بخار خروجی، گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر و برد حرکتی ۳۰۱ کیلومتر معرفی کرده است. باتری استفاده شده در این خودرو نیز ۳۲.۲ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. در قسمت جعبه دنده نیز همانند بسیاری خودروهای تمام الکتریکی نمونه تک سرعته استفاده شده است.

خودروی 10 هزار دلاری چانگان (+تصاویر)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این خودرو در کلاس مینی و بسیار جمع و جور است و از منظر طراحی شباهت هایی با میراژ میتسوبیشی دارد. از منظر ابعاد؛ بنی ایی-استار برابر با ۳۷۷۰ میلیمتر در طول، ۱۶۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۴۱۰ میلیمتر است.

فضای داخل کابین محصول جدید چانگان زیبایی ها و ظرافت های مربوط به خودروهای الکتریکی را همراه خود دارد. دو نمایشگر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی کنار هم که یکی جایگزین نشانگر سنتی آمپر شده به همراه نوار سبز فلوروسنت کنسول جلوه خاصی به این محیط داده اند. اینجا چانگان به مراتب از سایک و کلور عملکرد بهتری داشته است.  این رنگ سبز در قسمت هایی از بامپر(سپر) جلو نیز مشاهده می شود.

خودروی 10 هزار دلاری چانگان (+تصاویر)

روکش پارچه ای صندلی ها نیز طراحی زیبا و هماهنگی دارند که بر ارزش های این محصول افزوده است.

 منبع: عصرایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا