رایتل را با سیصد هزار مشترک تحویل گرفتیم، با هشت میلیون مشترک تحویل دادیم

رئیس شرکت مخابرات ایران اطلاعاتی را در خصوص اپراتور رایتل منتشر کرد.

مجله آنلاین موبنا – سیدمجید صدری رئیس شرکت مخابرات اطلاعاتی را پیرامون سابقه مالی و کاری شرکت رایتل بیان کرد.

شرکت رایتل با انتخاب و پس از آن استعفای مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل حواشی زیادی را پشت سر گذاشت. هر چند در روز ۷ مهرماه روابط عمومی شرکت شستا اعلام کرد با استعفای مینا مهرنوش موافقت شده است، ولی واکنش‌ها به این موضوع و ترکیب هیات مدیره این اپراتور هم‌چنان ادامه دارد. قرار است ترکیب هیات مدیره جدید شرکت رایتل در تاریخ ۱۳ مهره ماه اعلام شود.

سیدمجید صدری در حساب اینستاگرام خود از تجربه حضورش در این اپراتور نوشت:

رایتل را با سیصد هزار مشترک تحویل گرفتیم، با هشت میلیون مشترک تحویل دادیم. با پوشش جزئی تحویل گرفتیم با پوشش سراسری تحویل دادیم. با درآمد ماهانه نزدیک دو میلیارد تومان تحویل گرفتیم، با درآمد ماهانه بیش از ۶۵ میلیارد تومان در ماه تحویل دادیم. وقتی تحویل گرفتیم، چندین سال از پروانه انحصاری فعالیتش می‌گذشت، به ما که رسید انحصار هم برداشته شد و همه این آمار رشد در رقابت با دو اپراتور بزرگ کشور حاصل شد.

وقتی تحویل گرفتیم، زیان انباشته رایتل سیصد میلیارد بود، وقتی تحویل دادیم به حدود هزاروصد میلیارد رسید. دلیل هم روشن است، توسعه شبکه نیاز به سرمایه دارد که صاحب سهم در تامین آن فعال نبود؛ همه توسعه را با وام پیش بردیم، تا بعدا این وامها به شستا منتقل شود و به عنوان آورده سهامدار در نظر گرفته شود که هنوز انجام نشده است.

بنای بر توضیح نداشتم اما همکارانم که برای رشد رایتل زحمت کشیده بودند و در واقع این آمار تلاش‌های آنهاست. فشار زیادی به من آوردند که از حق و تلاش ما دفاع کن. دست همه پرسنل پرتلاش رایتل که دوره درخشانی در رشد این اپراتور در خدمت به مردم رقم زدند می‌بوسم. از سهامدار رایتل هم که همواره در دوره مدیریت بنده در آنجا پشتیبان تیم اجرایی بودند ممنونم.

رایتل را با سیصد هزار مشترک تحویل گرفتیم، با هشت میلیون مشترک تحویل دادیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا