شیوه جدید درآمدزایی از اقامتگاه‌های بوم گردی

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شما می‌توانید از طریق اجاره ویلا در شمال یا هر شهر دیگری، برای خود درآمدزایی کنید.

موبنا – بسیاری از افرادی که در شهرهای مختلف ایران دارای ویلا، اقامتگاه و بومگردی هستند، امروزه دریافته‌اند که برای معرفی بهتر اقامتگاه‌های خود به مسافران بابت اجاره بوم‌گردی و ویلا و… دیگر نیازی به واسطه‌ها و آژانس‌های املاک محلی ندارند.

بیشتر این افراد با اعتماد به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، ویلا، اقامتگاه و بوم‌گردی خود را به ساده‌ترین روش ممکن به مسافران معرفی و اجاره می‌دهند و از این طریق درآمدزایی بیشتر و راحت‌تری دارند.

کافیست وارد وب سایت جاباما شوید و مراحل عضویت در این سامانه را طی کنید. پس از آن می‌توانید برای اجاره اقامتگاه بوم گردی، ویلا و حتی کلبه‌های جنگلی و روستایی خود، بدون نیاز به واسطه‌های محلی یا آژانس‌های املاک اقدام کنید و ویلای خود را به مسافرانی که متقاضی رزرو اقامتگاه یا ویلا هستند، اجاره دهید.

نگران دریافت مبلغ اجاره و … هم نباشید، جاباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مبلغی که برای اجاره ویلا در نظر گرفته‌اید به حساب شما واریز می‌کند.

این کار چند حسن دارد؛ اول اینکه ویلا یا اقامتگاه شما بدون استفاده باقی نمی‌ماند و می‌توانید نیاز مسافرینی که به شهر یا روستای شما سفر می‌کنند را رفع کنید که البته به این اقدام به رونق صنعت توریسم در شهر و روستای شما منجر می‌شود.

حسن دوم هم این است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شما می‌توانید از طریق اجاره ویلا در شمال یا هر شهر دیگری، برای خود درآمدزایی کنید.

جاباما از محبوب‌ترین سامانه‌های رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه است که بیشتر سفرنورد و مسافران با کمک آن برای رزرو اقدام می‌کنند. دلیل هم مشخص است. این سامانه خدمات خوبی چون، امکان بررسی ویلا و اقامتگاه، پرداخت هزینه اقامت ویلا و اقامتگاه با کارت‌های شتاب بانکی و پشتیبانی ۲۴ ساعته به مسافران ارائه می‌دهد. به این ترتیب ویلا و اقامتگاه شما با جاباما بیشتر و بهتر دیده می‌شود.

پس اگر قصد دارید ویلا و اقامتگاه خود را بدون نیاز به واسطه‌های محلی به مسافران اجاره دهید، وارد وب سایت جاباما شوید و بهتر دیده شوید. به این ترتیب کار مسافران برای اجاره ویلا یا رزرو بوم‌گردی را راحت کرده‌اید و خودتان هم به درآمد رسیده‌اید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا