اشراف زاده سیاه پوش! (+عکس)

محصول نهایی این پروژه که به نام «بلک بارون» شناخته می شود بر پایه ب‌ام‌و R100S شکل گرفته و با رنگ سیاه مات باک کربنی خود حسابی جلب توجه می کند. همچنین بخش عقب فریم حذف شده است.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – مهندسان شرکت رلیک موتورسایکلز تخصص ویژه ای در ارائه موتورسیکلت های سفارشی دارند. موتورسیکلت شخصی جوناس سیبل، یکی از بنیانگذاران این شرکت، نیز به خوبی نمایانگر تلاش و علاقه ای است که در هر یک از پروژه های رلیک صرف می شود. وی تا پیش از این یکی از طرفداران موتورسیکلت های یاماها بود اما برای وسیله نقلیه جدید خود به سراغ یکی از محصولات ب‌ام‌و رفته است.

اشراف زاده سیاه پوش! (+عکس)

جوناس سیبل در سال ۲۰۱۵ یک موتورسیلکت ب‌ام‌و پلیس مربوط به سال های دهه ۸۰ را در دانمارک خریداری کرده و تصمیم می گیرد تغییرات اساسی در آن ایجاد کند. محصول نهایی این پروژه که به نام «بلک بارون» شناخته می شود بر پایه ب‌ام‌و R100S شکل گرفته و با رنگ سیاه مات باک کربنی خود حسابی جلب توجه می کند. همچنین بخش عقب فریم حذف شده است.

اشراف زاده سیاه پوش! (+عکس)

بخش مرکزی عقب برای قرارگیری زین تک سرنشین مقداری گسترش یافته است. سپس فریم به رنگ سیاه رنگ آمیزی شده تا با فنرهای دوقلو ۴۲۰ میلیمتری هاگون هماهنگ باشد. پوشش پودری به رینگ ها افزوده شده و تایرهای کانتیننتال TKC 80 Twinduro بکار گرفته شده اند. سامانه اگزوز دوقلو به همراه فرمان خم سفارشی این مجموعه را تکمیل می کنند.

اشراف زاده سیاه پوش! (+عکس)

اشراف زاده سیاه پوش! (+عکس)

اشراف زاده سیاه پوش! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا