Earthquake Alarm: اپلیکیشن هشدار زلزله در خواب

هر چند تکنولوژی در موارد زیادی پیشرفت قابل توجهی داشته است اما تاکنون بشر به تکنولوژی پیش بینی زلزله دست پیدا نکرده است تا با استفاده از آن بتوان به مردم اعلام آماده باش کرد.

موبنا – اما در مناطقی که همیشه احتمال خطر زلزله وجود دارد بایستی همیشه در حالت آماده باش بود زیرا برای پناه گرفتن چندین ثانیه نیز در زلزله اهمیت پیدا می کند ، به همین منظور امروز قصد داریم اپلیکیشن  Earthquake Alarm را به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن در هنگام وقوع زلزله می توانید چندین ثانیه زودتر برای پناه گرفتن اقدام کنید.

 Earthquake Alarm
Earthquake Alarm

نحوه ی کار اپلیکیشن آلارم زلزله بدین صورت است که بایستی آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید تا در هنگام زلزله و تکان خوردن گوشی آلارم آن به صدا  در بیاید. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری ساده می باشد بطوریکه با ورود به برنامه تنها کافی است بر روی علامت پاور کلیک نمایید تا برنامه فعال شود ، همچنین خط موجود در زیر آیکون پاور ، میزان حساسیت برنامه می باشد.

 Earthquake Alarm
Earthquake Alarm

همانطور که در بالا اشاره کردیم برنامه Earthquake Alarm دارای حساسیت مختلفی می باشد که شما می توانید ان را تنظیم نمایید. میزان حساسیت برنامه عددی ما بین ۰ تا ۲۰ می باشد که هر چقدر این عدد بیشتر باشد میزان حساسیت برنامه نیز بیشتر می شود. برای امتحان کردن برنامه می توانید آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس آن را تکان دهید و یا گوشی خود را بردارید ، خواهید دید که آلارم برنامه شروع به صدا دادن می کند.

تصاویر اپلیکیشن Earthquake Alarm :

دانلود اپلیکیشن Earthquake Alarm :

Earthquake Alarm: اپلیکیشن هشدار زلزله در خواب

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا