«کوسه سیاه» چینی با رم ۸ گیگابایتی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی (+عکس)

«کوسه سیاه» در مجموع شبیه به آیفون ایکس طراحی شده است و با این وجود قسمت فوقانی و تحتانی گوشی نسبت به مدل‌های قبلی مصولات شائومی زوایای بیشتری را شامل می‌شود و حالت منحنی ندارد.

موبنا – «کوسه سیاه» نام گوشی هوشمند جدیدی است که به صورت اختصاصی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی توسعه میابد و شرکت چینی شائومی در حال کار کردن روی آن است. طرح اولیه این گوشی هوشمند امروز توسط منابع آگاه روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

شرکت های تامین کننده قطعات شائومی در گزارش‌های مجزا تایید کردند که این کمپانی هم اکنون در حال ساخت یک دستگاه گوشی هوشمند ویژه برای علاقمندان به بازی است و پیش‌بینی می‌شود که جمعه آینده از این گوشی هوشمند رونمایی شود. منابع خبری تاریخ معرفی رسمی این گوشی هوشمند را ۱۳ آپریل اعلام کرده‌اند و هم اکنون که طرح اولیه آن منتشر شده، طراحی و قابلیت‌های آن نمایان شده است.

«کوسه سیاه» چینی با رم ۸ گیگابایتی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی (+عکس)

همان طور که در این عکس مشاهده می‌شود «کوسه سیاه» در مجموع شبیه به آیفون ایکس طراحی شده است و با این وجود قسمت فوقانی و تحتانی گوشی نسبت به مدل‌های قبلی مصولات شائومی زوایای بیشتری را شامل می‌شود و حالت منحنی ندارد. در حقیقت می‌توان گفت اطراف این گوشی هوشمند هشت ضلع دارد. شرکت شائومی تصمیم گرفته است آنتن LED دستگاه را در قسمت پایین آن جاسازی کند و بر این اساس می‌توان تصمیم گرفت این محصول تمامی قابلیت‌های ارتباطی گوشی‌های امروزی را نیز شامل می‌شود.

«کوسه سیاه» چینی با رم ۸ گیگابایتی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی (+عکس)

قسمت بالا و سمت چپ دستگاه محل قرار گرفتن آنتن GPS و وای-فای است و گیرنده LED هم سمت چپ دستگاه کار گذاشته شده است. «کوسه سیاه» با گوشه‌ها و زوایایی که در بدنه خود دارد می‌تواند امواج ارتباطی و مخابراتی را بهتر از مدل‌های مشابه دریافت کند.

«کوسه سیاه» چینی با رم ۸ گیگابایتی برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی (+عکس)

برای این گوشی هوشمند از تراشه پرقدرت «اسنپدراگون ۸۴۵» استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد که البته یک مدل از گوشی با رم ۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود. این محصول حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد و نمایشگر آن که بر اساس استاندارد ۱۸:۹ تا لبه‌های دستگاه امتداد یافته است تصاویر را با کیفیت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ به نمایش می‌گذارد.

در بخش نرم‌افزاری این گوشی چینی سیستم عامل اندروید ۸.۱ را در خود جا داده است و روی آن آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI نصب شده است. البته هنوز قیمت نهایی این دستگاه مشخص نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک ماه دیگر فروش جهانی آن آغاز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا