مدیر اسبق وزارت دفاع آمریکا در شرکت سامسونگ استخدام شد

هالورسون فوریه امسال از پنتاگون بازنشسته شد و از همان زمان تمایل فراوان داشت تا در توسعه شبکه امنیتی سامسونگ در منطقه اروپا و آمریکا با این شرکت همکاری کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «تِری هالوِرسون» مدیر اسبق مرکز اطلاعات وزارت دفاع آمریکا به عنوان مدیر مرکز توسعه دستگاه‌های موبایلی سامسونگ فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد هالورسون فوریه امسال از پنتاگون بازنشسته شد و از همان زمان تمایل فراوان داشت تا در توسعه شبکه امنیتی سامسونگ در منطقه اروپا و آمریکا با این شرکت همکاری کند.

بر اساس گزارش منتشر شدی منابع آگاه در صنعت فناوری، هالورسون همچنین در قالب مشاور ارشد «شین جونگ-کیون» مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایی و IT سامسونگ نیز همکاری خواهد کرد.

مدیر اسبق وزارت دفاع آمریکا در شرکت سامسونگ استخدام شد

«تِری هالوِرسون» پیش از آنکه به عنوان مدیر مرکز اطلاعات وزارت دفاع آمریکا فعالیت کند، سمَت مشابهی را در نیروی دریایی آمریکا برعهده داشت. با توجه به اینکه سامسونگ می‌کوشند همکاری‌های امنیتی خود را دولت‌ها و سازمان‌های نظامی در سراسر جهان افزایش دهد، این اتفاق جدید می‌تواند به آنها کمک فراوان کند.

شرکت سامسونگ طی چند سال اخیر انواع مختلف سیستم‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی را توسعه داده و آن را به روش‌های مختلف در گوشی‌های هوشمند خود به کار گرفته است. از مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی سامسونگ می‌توان به KNOX اشاره کرد که انوع مختلف اپلیکیشن‌های امنیتی سازمانی از جمله مرورگر اینترنتی، لیست شماره تلفن‌ها، ایمیل و … را در خود جا داده است.

شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۴ به بعد در سری گوشی‌های هوشمند گلکسی خود نسخه ویژه سیستم KNOX را برای کارمندان وزارت دفاع آمریکا عرضه کرد و به دنبال این فرآیند موفق شد گوشی‌ها ایمن‌تر و کامل‌تری را ارایه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا