مایلی‌کهن، آکادمی را روی سرش گذاشت

موبنا – مایلی‌کهن پس از دیدن علی کفاشیان در هتل آکادمی درجریان تجلیل از داوران بانوان برتر آن هم به شکل اتفاقی خطاب به رئیس فدراسیون گفت: «الان که از من شکایت کردی بیا، من خودم آمده‌ام تا مرا به اوین ببری!» لقب جدید، نقاشیان! مایلی‌کهن پس از اعطای لقب کی‌روشی‌پور به فردوسی‌پور، این‌بار در …

موبنا
مایلی‌کهن پس از دیدن علی کفاشیان در هتل آکادمی درجریان تجلیل از داوران بانوان برتر آن هم به شکل اتفاقی خطاب به رئیس فدراسیون گفت: «الان که از من شکایت کردی بیا، من خودم آمده‌ام تا مرا به اوین ببری!»
لقب جدید، نقاشیان!
مایلی‌کهن پس از اعطای لقب کی‌روشی‌پور به فردوسی‌پور، این‌بار در برخورد با کفاشیان از او با عنوان آقای «نقاشیان» نام برد. البته کفاشیان تا قبل از مفتخرشدن به این لقب با درخواست مایلی‌کهن برای صحبت رودررو مخالفت نکرد اما چند دقیقه وقت خواست؛ آنچه با واکنش منفی مرد معترض روبه‌رو شد و او اعلام کرد از صبح تا به‌حال منتظر این ملاقات بوده و نمی‌تواند بیش از این صبر کند!
من هم کی‌روشی‌پور می‌شوم
مایلی‌کهن در آستانه ملاقات با رئیس فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: «همه شما کی‌روشی‌پور شده‌اید؟ من هم می‌خواهم بروم و کی‌روشی‌پور شوم! این شیاد ما را سیاه می‌کند. او یک جلسه هم نیامد و بعد به امارات رفت. این آقا (کفاشیان) اسمش نقاشیان است نه کفاشیان!» ظااهرا محمد مایلی‌کهن از این‌که فدراسیون فوتبال، او را به خاطر حرف‌هایش تهدید به شکایت کرده، ناراحت بود. بخش جالب فریادهای مایلی‌کهن، جایی شکل گرفت که می‌خواست جایگاه حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون و یکی از منتفدان او تعیین شود تا او بداند از طرف چه کسی مورد انتقاد قرار گرفته است! او ادعا کرد حسینی اندازه بچه‌اش هم نیست.
تداوم اتهامات
مایلی‌کهن ناگهان وقتی تریبون به‌ دست گرفت، شور دیگری یافت و ادعا کرد برخی اهالی مطبوعات از صفایی فراهانی، رئیس وقت فدراسیون فوتبال پول می‎‌گرفتند و دادگان با دست خطی سیاسی و پس از اعلام رسمی علاقه به ترک شغل راه‌اندازی ازدواج دانشجویی و حضور در فدراسیون به‌عنوان جانشین فراهانی، رئیس فدراسیون شد! انگار تا اطلاع بعدی امیدی به دیدن یک مایلی‌کهن متفاوت و غیرمنتقد نیست و باید هر از گاهی اتهامات جدید و حرف‌های تکراری او را بشنویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا