تظاهرات ضد دولتی در پایتخت کره جنوبی

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمابه نقل از رویترز، هزاران نفر روز شنبه در سئول در اعتراض به محدودیت آزادی فردی و نادیده گرفته شدن حقوق کارگری، ضد دولت پارک گئون های، رئیس جمهور کره جنوبی تظاهرات کردند. به گفته یکی از مقامات پلیس کلان شهر سئول که خواست نامش فاش نشود، حدود …

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمابه نقل از رویترز، هزاران نفر روز شنبه در سئول در اعتراض به محدودیت آزادی فردی و نادیده گرفته شدن حقوق کارگری، ضد دولت پارک گئون های، رئیس جمهور کره جنوبی تظاهرات کردند.
به گفته یکی از مقامات پلیس کلان شهر سئول که خواست نامش فاش نشود، حدود ۱۴ هزار نفر در این تظاهرات که از میدان مقابل سالن شهر آغاز شد، شرکت کردند.
معترضان با بالا بردن پلاکاردها و حمل بنرهایی با پیام هایی مانند«پارک گئون های استعفا بده!» و «تغییرات سرکوبگرانه قوانین کار را متوقف کن!»، به سیاست های رئیس جمهور محافظه کار کره جنوبی اعتراض کردند.
از جمله مسائلی که باعث شکل گیری اعتراض ضد پارک گئون های شد، می توان به سیاست هایی اشاره کرد که به نفع کارفرماهاست. لایحه ضد تروریسمی که بنا به گفته نمایندگان مخالف مجلس این کشور، در صورت تصویب، آزادی شخصی افراد را نقض می کند، یکی دیگر از دلایل اعتراضات گسترده کره ای هاست.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا