فرزاد فرزین با شش می آید

این آلبوم که ششمین اثر این خواننده محسوب می‌شود نام “شش” به خود گرفته و قرار است روز ۹ اسفند توسط شرکت “هنر اول” منتشر و پخش شود. این آلبوم پیش از این قرار بود تا روز ۶ اسفندماه منتشر شود اما ظاهراً به دلیل برگزاری انتخابات مجلس این تاریخ توسط شرکت منتشرکننده به روز …

فرزاد فرزین با شش می آید

این آلبوم که ششمین اثر این خواننده محسوب می‌شود نام “شش” به خود گرفته و قرار است روز ۹ اسفند توسط شرکت “هنر اول” منتشر و پخش شود. این آلبوم پیش از این قرار بود تا روز ۶ اسفندماه منتشر شود اما ظاهراً به دلیل برگزاری انتخابات مجلس این تاریخ توسط شرکت منتشرکننده به روز نهم اسفندماه موکول شد.

فرزین درباره “شش” گفت: این آلبوم شامل ۱۲ قطعه بوده و امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم‌کننده تریمه‌ای، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده‌اند. همچنین کار آهنگسازی تمامی قطعات آلبوم به جز دو قطعه توسط خودم ساخته شده است. آهنگسازی این دو قطعه هم توسط علیرضا افشار انجام شده است.

وی افزود: بعد از تور کنسرت‌های زمستانه، آلبوم “شش” برای تکثیر و چاپ حاضر شد و تحویل داده شد تا مراحل تولیدش انجام شود. ویدئوهای آن هم حاضر شده است که در روز رونمایی خصوصی آلبوم که قرار است با حضور برخی چهره‌ها برگزار شود، پخش خواهد شد و به مرور در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی نیز قرار خواهد گرفت.

امیدوارم که بشنوید و لذت ببرید. خیلی خسته شدم و انرژی زیادی این آلبوم از من گرفت ولی امیدوارم موردتوجه‌تان قرار بگیرد. قطعاتی که در تیزر آلبوم استفاده شده‌اند اصلاً بهترین قطعات آلبوم نیستند و اعتقاد دارم این آلبوم قطعات خوب دیگری هم دارد. درباره ترانه‌ها هم باید بگویم که بر اساس محتوای موسیقی انتخاب شده و وقت و انرژی زیادی نیز برای آن‌ها صرف شده است. امیدوارم این آلبوم بتواند نظر عموم مخاطبان موسیقی را جلب کند.

فرزین در هفته‌ای که گذشت یکی از قطعات این آلبوم با نام “آدمای بعد از تو” را منتشر کرد. رونمایی از پوستر “شش” هم در هفته اخیر صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا