ال جی برندگان سومین دوره مسابقات طراحی را معرفی کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، شرکت ال جی هر سال از مردم دعوت می کند تا برای طراحی و خلق گوشی های مفهومی و تعیین آینده ارتباطات موبایلی در مسابقه “آینده را طراحی کنید”  شرکت کنند.در جریان برگزاری این مسابقات در طول ۶ هفته بیش از ۴۰۰ طرح ارایه شد که …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، شرکت ال جی هر سال از مردم دعوت می کند تا برای طراحی و خلق گوشی های مفهومی و تعیین آینده ارتباطات موبایلی در مسابقه “آینده را طراحی کنید”  شرکت کنند.
در جریان برگزاری این مسابقات در طول ۶ هفته بیش از ۴۰۰ طرح ارایه شد که برای دریافت ۸۰ هزار دلار جایزه با یکدیگر رقابت کردند.
در نهایت از میان تمامی طرح ها سه طرح برتر برگزیده شد که اولین طرح ۲۰ هزار دلار به اضافه یک دستگاه تبلت Wacom Intuos4 دریافت کرد، طرح دوم ۱۰ هزار دلار و سومین طرح ۵ هزار دلار برنده شد.
بر اساس گزارش ال جی به هر سه برنده، نرم افزار طراحی شرکت Autodesk نیز اعطا خواهد شد.
طرح AL-I به عنوان اولین برنده انتخاب شد که متاسفانه تصویر آن ارایه نشده است. اما گفته می شود این طرح توسط یک تیم متشکل از چهار دانشجوی سال دوم طراحی صنعتی از دانشگاه فناوری های ویرجینیا با نام های زاک فیلبرت، کریس کارپنتر، جیمز کونور و کیز لوییندیج طراحی شده است.
گفته می شود این دستگاه مفهومی یک گوشی هوشمند رویایی است.
طرح منتخب دوم Premium نام دارد که سطح رویی آن سه بعدی است و از قابلیت اتصال به اتومبیل برخوردار است و به این ترتیب درجه حرارت، سیستم اطلاعاتی اتومبیل، وضعیت صندلی، فشار لاسیتک ها و میزان سوخت را کنترل می کند.

ال جی برندگان سومین دوره مسابقات طراحی را معرفی کرد

طراح این گوشی نوفون بانساسین نام دارد که یک طراح حرفه ای اتومبیل است.
طرح بعدی یک گوشی مفهومی بادبزنی با نام Flutter است.
این گوشی هوشمند در حالت بسته اصلا شبیه تلفن همراه نیست و بیشتر شبیه حشرات و سخت پوستان به نظر می رسد.
بر روی آن کلیدهای الفبایی- شماره ای و ساعت تعبیه شده است و هنگامی که باز می شود صفحه نمایش لمسی OLED انعطاف پذیر نیم دایره آن پدیدار می شود.

ال جی برندگان سومین دوره مسابقات طراحی را معرفی کرد

در مراسمی که به منظور انتخاب بهترین طرح ها از سوی ال جی برگزار شد این شرکت دو طرح برتر دیگر را هم معرفی کرد که در زیر به آنها می پردازیم.
یکی از این طرح ها “اطلس” نام داشت. این گوشی هوشمند هنگامی که به شکل ایستاده در وسط قرار می گیرد قادر است صفحات مختلفش را در اطراف با ابزارها و آیکون های مختلف نمایش دهد.
به این ترتیب کاربران می توانند به شکل همزمان نرم ابزارهای مختلف را ببینند.
تصاویری هم که در اطراف گوشی بر روی میز منعکس می شود از قابلیت تشخیص حرکت دست برخوردار است و کاربر می تواند صفحات را بچرخاند، بر روی آن ها زوم کند یا به آیکون های دیگر دسترسی پیدا کند.

ال جی برندگان سومین دوره مسابقات طراحی را معرفی کرد

طرح دیگر با نام Surface یک ساعت مچی برای نابینایان بود که به کلیدهای بریل مجهز شده و از شکل و شمایل منحصر به فردی برخوردار بود.
کاربر با لمس آن جهت تلفن را می تواند تشخیص دهد.

ال جی برندگان سومین دوره مسابقات طراحی را معرفی کرد

ال جی علاوه بر این سه طرح برتر به ۳۷ طرح دیگر هم هزار دلار جایزه داد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا