بررسی دستور دولت الکترونیک در جلسه روز گذشته کمیسیون با مسوولان مربوطه

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در این جلسه که معاون رییس‌جمهور و مسوولان مربوطه از بانک مرکزی ،‌مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت ارتباطات نیز حضور داشتند، کمیسیون ادامه دستور دولت الکترونیک را مورد بررسی قرار داد. وی افزود: گزارش نهادهای مربوطه نشان می‌داد که آنها نسبت …

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در این جلسه که معاون رییس‌جمهور و مسوولان مربوطه از بانک مرکزی ،‌مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت ارتباطات نیز حضور داشتند، کمیسیون ادامه دستور دولت الکترونیک را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: گزارش نهادهای مربوطه نشان می‌داد که آنها نسبت به جلسه گذشته پیشرفت چشم‌گیری در این باره داشته‌اند و ما امیدواریم با حکمیت کمیسیون اصل ۹۰ چالش‌های بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌ ها در این رابطه برطرف شود.

نماینده مردم ساوه در خانه ملت ادامه داد: اگر ما زودتر به نقطه‌ای برسیم که دولت الکترونیک عملیاتی شود، در این صورت هم مردم سریعتر به مقاصد خود می‌رسند و هم اشتباهات و بزه‌های اداری از میان برداشته‌ میشود.

اسلامی در پایان گفت: دولت الکترونیک از دستورات ثابت کمیسیون اصل ۹۰ و یک بحث محوری است که تقریبا یک جلسه در میان در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا