تقلب جدید فروشندگان در بازار سیمکارت اپراتور دوم

“مهرداد کیانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برخی از فروشندگان  درهنگام فروش سیمکارت برای ثبت سند هزینه اضافی از مشتریان بی اطلاع دریافت می کنند که این امرقانونی نیست.وی افزود: فروشندگان سیمکارت در ازای ثبت نام سیمکارت های اعتباری اپراتور دوم به هیچ عنوان نباید مبلغی را به عنوان …

“مهرداد کیانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برخی از فروشندگان  درهنگام فروش سیمکارت برای ثبت سند هزینه اضافی از مشتریان بی اطلاع دریافت می کنند که این امرقانونی نیست.
وی افزود: فروشندگان سیمکارت در ازای ثبت نام سیمکارت های اعتباری اپراتور دوم به هیچ عنوان نباید مبلغی را به عنوان ثبت سند از مشتری دریافت کنند.
وی با اشاره به ترفند جدید برخی از فروشندگان مبنی بر دریافت  این هزینه گفت: سازمان حمایت از مصرف کننده می تواند با نظارت مستمر به هرگونه سواستفاده در  این بازار پایان دهد.
به گزارش موبنا،  با وجود چند اتحادیه مرتبط با صنف تلفن همراه متاسفانه تاکنون هیچ گونه نظارت جدی و عملی از سوی این نهادها در خصوص جلوگیری از بروز تخلفات در بازار  این کالای دیجیتالی و ارتباطی صورت نمی گیرد.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا