اپل دو میلیون آیپد فروخت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تاپ نیوز، با توجه به فروش دو میلیون دستگاه آیپد در طول دو ماه، اپل پیش بینی می کند تا پایان سال جاری میلادی ۸ میلیون دستگاه آیپد به فروش برساند.اپل این دستگاه را در کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و ژاپن عرضه کرد و روز دوشنبه اعلام …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تاپ نیوز، با توجه به فروش دو میلیون دستگاه آیپد در طول دو ماه، اپل پیش بینی می کند تا پایان سال جاری میلادی ۸ میلیون دستگاه آیپد به فروش برساند.
اپل این دستگاه را در کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و ژاپن عرضه کرد و روز دوشنبه اعلام کرد فروش این دستگاه به دو میلیون دستگاه رسیده است.
پس از رونمایی از این دستگاه در ماه ژانویه توسط اپل، تحلیلگران پیش بینی کردند که فروش این دستگاه در طول هر ماه ۱۷۵ هزار تا ۷۷۸ هزار دستگاه باشد. اما فروش این آن در طول هر ماه تقریبا به یک میلیون دستگاه رسید.
اپل اعلام کرده در طول ماه آینده این دستگاه را در ۹ کشور دیگر عرضه می کند.
تحلیلگران در ماه ژانویه پیش بینی کردند در طول سال جاری میلادی ۶.۲ میلیون دستگاه آیپد به فروش برسد، اما پس از عرضه موفقیت آمیز این دستگاه انتظار فروش این گوشی ۷ میلیون دستگاه برآورد شد و هم اکنون که مشخص شده در طول دو ماه دو میلیون دستگاه به فروش رسیده پیش بینی می شود تا پایان سال هشت میلیون دستگاه آیپد به فروش برسد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا