اندرویید بازار آمریکای شمالی را تسخیر کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل نت، تحقیقات AdMob نشان داده در میان همه گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید در سراسر دنیا بیش از نیمی از آنها در دست کاربران آمریکای شمالی قرار دارد.بر اساس این تحقیقات، ۱۱ درصد گوشی های اندروییدی در شرق اروپا و ۱۲ درصد در آسیا قرار دارند.در …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل نت، تحقیقات AdMob نشان داده در میان همه گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید در سراسر دنیا بیش از نیمی از آنها در دست کاربران آمریکای شمالی قرار دارد.
بر اساس این تحقیقات، ۱۱ درصد گوشی های اندروییدی در شرق اروپا و ۱۲ درصد در آسیا قرار دارند.
در مقایسه ۴۹ درصد گوشی های بازار آمریکای شمالی را گوشی های آیفون تشکیل می دهند. این در حالی است که سهم این سیستم عامل در شرق اروپا ۲۸ درصد و در آسیا ۱۲ درصد گزارش شده است.
اگر چه درخواست برای گوشی های مجهز به اندرویید افزایش یافته اما هنوز هم آیفون بیشترین میزان تقاضا را در میان کاربران دارد.
در ایالات متحده آمریکا سیستم عامل آیفون در برابر اندرویید دو به یک است، این درحالی است که در سراسر دنیا این رقم ۳.۵ به یک گزارش شده است. اما باید به این نکته هم توجه کرد که سیستم عامل آیفون قدمت بیشتری نسبت به اندرویید دارد.
بر اساس گزارش AdMob هم اکنون تعداد دارندگان گوشی های اندروییدی ۲۷.۴ میلیون و دارندگان آیفون ۴۰.۸ میلیون کاربر برآورد شده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا