توشیبا در معرض فروپاشی

به گزارش موبنا، مدیران شرکت توشیبا بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نظر دارند بیش از ۶۸۰۰ کارمند خود را در کارخانه‌ها و مراکز مختلف اخراج کنند تا از این طریق هزینه‌های داخلی شرکت کاهش یابد. این رقم معادل ۳۰ درصد تمام کارمندان شرکت توشیبا در سراسر جهان محاسبه می‌شود و می‌تواند گستره فعالیت‌های …

به گزارش موبنا، مدیران شرکت توشیبا بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در نظر دارند بیش از ۶۸۰۰ کارمند خود را در کارخانه‌ها و مراکز مختلف اخراج کنند تا از این طریق هزینه‌های داخلی شرکت کاهش یابد.

این رقم معادل ۳۰ درصد تمام کارمندان شرکت توشیبا در سراسر جهان محاسبه می‌شود و می‌تواند گستره فعالیت‌های این شرکت ژاپنی را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهد.

شرکت توشیبا امیدوار است فرآیند کاهش کارمندان خود را تا مارس ۲۰۱۶ به اتمام برساند. در این اقدام بیش از ۱۰۰۰ کارمند توشیبا در بخش اداری اخراج می‌شوند و این شرکت امیدوار است با اقدام مذکور فعالیت‌های خود را کاهش دهد تا کارآمدی بیشتری داشته باشد.

به منظور اجرای تصمیم یاد شده، شرکت توشیبا قصد دارد برخی کارمندان خود را زودتر از موعود بازنشسته کند و برخی دیگر از کارمندان هم بازخرید شوند. در مجموع این شرکت ژاپنی تصمیم گرفت است به یک مرکز کوچک‌تر تبدیل شود و در عوض فعالیت‌های کارآمدتری را به انجام برساند.

اخراج بیش از ۶۸۰۰ کارمند در شرکت توشیبا تا مارس ۲۰۱۶ هزینه‌های عملیاتی این شرکت را ۲۰ میلیارد ین ژاپن معادل ۱۶۵ میلیون دلار کاهش می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا