چند وقت یکبار سراغ ابزار Google Now می‌روید؟

به گزارش موبنا، Google Now یکی از بهترین ابزارهای کاربردی ارایه شده توسط گوگل است که به عنوان یک دستیار دیجیتالی در کنار شما استفاده می‌شود و به جز اینکه سلایق شما را تشخیص می‌دهد، آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مهم را هم منتشر می‌کند. این ابزار خدمات خود را به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، …

به گزارش موبنا، Google Now یکی از بهترین ابزارهای کاربردی ارایه شده توسط گوگل است که به عنوان یک دستیار دیجیتالی در کنار شما استفاده می‌شود و به جز اینکه سلایق شما را تشخیص می‌دهد، آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مهم را هم منتشر می‌کند.

این ابزار خدمات خود را به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و کره‌ای عرضه می‌کند و گوگل آن را به تازگی به‌روز کرده است.

به هر حال، نتایج حاصل از یک نظرسنجی جهانی نشان داد ۳۴.۳۶ درصد کاربران موبایلی هر روز سراغ Google Now می‌روندو قابلیت‌های آن را به کار می‌گیرند.

همچنین مشخص شد ۲۹.۹۹ درصد کاربران موبایلی هر چند روز یکبار قابلیت‌های این ابزار را به کار می‌برند و به عبارت دیگر Google Now جزء آن دسته از ابزارهای کاربردی محسوب می‌شود که این افراد دستکم هفته‌ای یک بار از آن استفاده می‌کنند.

همچنین ۳۵.۶۵ درصد کاربران هم اعلام کردند که هرگز از این دستیار دیجیتالی استفاده نکرده‌اند و قصد ندارند خدمات آن را به کار برند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا