ممنوعیت استفاده از ساعت هوشمند در زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌های ژاپن

به گزارش موبنا، هم اکنون ۶ سال از آن زمان سپری شده است و این بار دانشگاه Kyoto در ژاپن اعلام کرده است که استفاده از ساعت مچی هوشمند در آن ممنوع است. این دانشگاه با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد در دوره برگزاری امتحانات، هیچ یک از دانشجویان نمی‌توانند ساعت مچی هوشمند را مورد استفاده …

به گزارش موبنا، هم اکنون ۶ سال از آن زمان سپری شده است و این بار دانشگاه Kyoto در ژاپن اعلام کرده است که استفاده از ساعت مچی هوشمند در آن ممنوع است.

این دانشگاه با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد در دوره برگزاری امتحانات، هیچ یک از دانشجویان نمی‌توانند ساعت مچی هوشمند را مورد استفاده قرار دهند.

لازم به ذکر است که دیگر دانشگاه‌های جهان نیز هم‌اکنون محدودیت‌های مشابه را برای استفاده از ساعت مچی هوشمند در زمان برگزاری امتحانات در نظر گرفته‌اند. با این وجود دانشگاه Kyoto اعلام کرد که هنگام ورود به جلسه امتحان، استفاده از هر گونه ساعت مچی ممنوع است.

بر اساس قوانین تصویب شده، فقط مراقبان امتحان می‌توانند ساعت مچی داشته باشند تا بتوانند زمان برگزاری امتحانات را مدیریت کنند و البته به جز این، ساعت دیواری نصب شده در کلاس‌های مخصوص برگزاری امتحان هم ممنوعیتی ندارد.

از دیگر دانشگاه‌هایی که استفاده از ساعت هوشمند را برای دانشجویان خود ممنوع اعلام کرده‌اند می‌توان به دانشگاه ساتهمتون بریتانیا اشاره کرد که البته این دانشگاه حمل تمام دستگاه‌های الکترونیکی را روز امتحان ممنوع اعلام کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا