وال استریت ژورنال: Galaxy S7 میزان فشار انگشتان را می‌سنجد

به گزارش موبنا، روزنامه وال استریت ژورنال امروز گزارش مفصلی را از یک منبع موثق منتشر کرد و در آن توضیح داد که این گوشی هوشمند فناوری ویژه‌ای را در نمایشگر خود شامل می‌شود که مانند آیفون‌های جدید اپل می‌تواند میزان فشار اثر انگشت روی آن را بسنجد تا بر این اساس نمایشگر بهترین عکس‌العمل …

به گزارش موبنا، روزنامه وال استریت ژورنال امروز گزارش مفصلی را از یک منبع موثق منتشر کرد و در آن توضیح داد که این گوشی هوشمند فناوری ویژه‌ای را در نمایشگر خود شامل می‌شود که مانند آیفون‌های جدید اپل می‌تواند میزان فشار اثر انگشت روی آن را بسنجد تا بر این اساس نمایشگر بهترین عکس‌العمل را در مقابل لمس انگشتان کاربر نشان دهد.

پیش از این برخی منابع آگاه تایید کردند که قرار است این گوشی هوشمند در چهار مدل مختلف عرضه شود و گزارش‌های جدید حاکی از آن است که برخی از این مدل‌ها حسگر مخصوص تشخیص عنبیه چشم را هم شامل می‌شوند و البته در بین آنها مدل خمیده وجود ندارد و هر چهار مدل قابلیت افزایش حافظه داخلی را هم در اختیار کاربران می‌گذارند.

پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ سیستم ورودی USB Type-C را شامل می‌شود و کیفیت دوربین آن برای تصویربرداری در فضاهای تاریک افزایش یافته است.

در مجموع می‌توان گفت شکل ظاهری Galaxy S7 شبیه به مدل S6 طراحی شده و در کل سامسونگ سعی کرده است امکانات داخلی آن را ارتقا دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا