ردپای جدید از بزرگترین جاسوسان سایبری روسی

به گزارش موبنا، خبرگزاری PC World با انتشار این مطلب ادعا کرد گروه  Pawn Storm که البته با نام Sofacy هم شناخته می‌شود، بدافزار مذکور را دستکم از سال ۲۰۰۷ میلادی در اختیار داشته است. این گروه جاسوسی به کمک بدافزار مذکور موفق شده است سایت‌های دولتی، مراکز امنیتی، سازمان‌های نظامی و مراکز وابسته به …

به گزارش موبنا، خبرگزاری PC World با انتشار این مطلب ادعا کرد گروه  Pawn Storm که البته با نام Sofacy هم شناخته می‌شود، بدافزار مذکور را دستکم از سال ۲۰۰۷ میلادی در اختیار داشته است.

این گروه جاسوسی به کمک بدافزار مذکور موفق شده است سایت‌های دولتی، مراکز امنیتی، سازمان‌های نظامی و مراکز وابسته به سازمان NATO در کشورهای مختلف را مورد هدف قرار دهد و از این طریق به سازمان‌های رسانه‌ای، فعالان سیاسی در اکراین و منتقدان کرملین ضربه وارد کند.

این گروه سایبری از آگوست امسال کمپین جدیدی را برای انجام حملات سایبری ترتیب داد تا از این طریق پیمانکاران وابسته به وزارت دفاع آمریکا را مورد هدف قرار دهد.

مرکز امنیتی Kaspersky Lab با انتشار این خبر اعلام کرد جاسوسان سایبری روسی در طی عملیات‌های اخیر خود موفق شدند نسخه جدیدی از برنامه‌های مجهز به درهای مخفی را با نام AZZY در اختیار بگیرند و از این طریق به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا