آغاز مذاکرات سامسونگ و اپل برای تولید نمایشگرهای آیفون جدید

به گزارش موبنا، منابع آگاه می‌گویند نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون آخرین محصول در این سری گوشی‌ها خواهد بود که نمایشگر LCD دارد و پس از آن قرار است نمایشگر OLED در گوشی‌های اپل مورد استفاده قرار گیرد. «مینگ-چی کو» مدیر مرکز تحلیلی KGI اعلام کرد منابع تامین کننده نمایشگرهای LCD برای اپل همچنان در …

به گزارش موبنا، منابع آگاه می‌گویند نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون آخرین محصول در این سری گوشی‌ها خواهد بود که نمایشگر LCD دارد و پس از آن قرار است نمایشگر OLED در گوشی‌های اپل مورد استفاده قرار گیرد.

«مینگ-چی کو» مدیر مرکز تحلیلی KGI اعلام کرد منابع تامین کننده نمایشگرهای LCD برای اپل همچنان در حال ادامه سرمایه‌گذاری هستند تا این فناوری را توسعه دهند. بر این اساس نمی‌توان منتظر بود که آیفون ۷ نمایشگر OLED داشته باشد.

با این وجود اگر مراکز خبری کره‌ای درست گفته باشند، شرکت اپل برای دراز مدت نمایشگر LCD را کنار می‌گذارد و به تازگی وارد مذاکراتی شده است تا بتواند نیازهای جدید خود را در این زمینه تامین کند.

این طور که کره‌ای‌ها می‌گویند، مرکز تولید نمایشگرهای سامسونگ مذاکراتی را با اپل آغاز کرده است تا برای شرکت مذکور نمایشگرهای OLED با اندازه کوچک تولید کند و آیفون‌های جدید همراه با آن عرضه شوند.

در خبرها آمده است که از سال ۲۰۱۸ میلادی نخستین مدل آیفون مبتنی بر نمایشگرهای OLED وارد بازار می‌شوند و این نمایشگرها در شرکت کره‌ای سامسونگ تولید می‌شود.

لازم به ذکر است نمایشگرهای OLED ساخت سامسونگ برای سال‌های طولانی در سری گوشی‌های هوشمند Galaxy مورد استفاده قرار گرفتند و البته سامسونگ دیگر مدل‌های نمایشگر را هم در برخی گوشی‌های خود استفاده کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا