سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان فارس آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار موبنا، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان فارس با هدف فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی بین پدید آورندگان آثار دیجیتالی، توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و امکان عرضه آسان محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال برگزار می شود. محمدعلی افشانی، استاندار فارس، علی اصغر …

به گزارش خبرنگار موبنا، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان فارس با هدف فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی بین پدید آورندگان آثار دیجیتالی، توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و امکان عرضه آسان محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال برگزار می شود.
محمدعلی افشانی، استاندار فارس، علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در جریان آخرین محصولات و آثار ناشران دیجیتال قرار گرفتند.
بیش از ۴۰ ناشر دیجیتال در قالب رسانه های برخط، نرم افزارهای همراه و هوشمند، نرم افزارهای چند رسانه ای و بازی های رایانه ای محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.
بنابراین گزارش؛ استان فارس پیش از برگزاری این نمایشگاه، تجربه برگزاری دو دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را در سال‌های گذشته داشته است. امسال شاهد برگزاری ۸ کارگاه تخصصی در این نمایشگاه خواهیم بود.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان فارس در سالن ملاصدرا از ۳ تا ۸ آذرماه روزانه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس (شیراز شهرک گلستان)، پذیرای علاقه‌مندان است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا