افزایش واردات محصولات جبرا به کشور

دارسی کلارکسون در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به سهم جبرا در بازار هدست‌های بلوتوث اظهار داشت: سهم بازارهای اروپایی و آسیایی کاملا بایکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل نمی توان آمار دقیقی اعلام کرد اما در کشورهایی همچون ایالات متحده‌ی آمریکا، چین، انگلستان، آلمان، فرانسه و روسیه از معدود کشورهایی هستند …

دارسی کلارکسون در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به سهم جبرا در بازار هدست‌های بلوتوث اظهار داشت: سهم بازارهای اروپایی و آسیایی کاملا بایکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل نمی توان آمار دقیقی اعلام کرد اما در کشورهایی همچون ایالات متحده‌ی آمریکا، چین، انگلستان، آلمان، فرانسه و روسیه از معدود کشورهایی هستند که آمار دقیق آن‌ها وجود دارد.
وی با اشاره به کشورهای فوق که آمار دقیقی از آنها وجود دارد، گفت: در تمام کشورهای یادشده، جبرا رتبه‌ی اول یا دوم را در بازار هدست‌های بلوتوث به خود اختصاص داده است.
دراسی1
معاون ارشد شرکت جبرا با اشاره به تغییر استراتژی جبرا، در دوران پساتحریم در ایران گفت: هم اکنون جبرا در ایران دارای نمایندگی رسمی “نامداران ارتباطات همراه” است که با توجه به استراتژی این برند واین عرضه کننده رسمی فعلا تغییر سیاستی در ایران نداریم.
وی با اشاره به شناخت کاربران ایرانی در خصوص برند جبرا گفت: خوشبختانه جبرا موقعیت تثبیت‌شده‌ای در بازار ایران دارد و با توجه به این موضوع نگرانی خاصی در مورد شرایط پساتحریم نداریم.
دارسي کلارکسون با اشاره به اينکه بازار ايران در منطقه خاورميانه بازار بالقوه‌اي است، اظهار داشت: بر اين اساس براي اولين بار جبرا محصولاتي با پشتياني از زبان فارسي توليد و عرضه خواهد کرد که از ماه آينده وارد بازار ايران مي‌شوند.
معاون ارشد جبر با اشاره به اينکه هم‌اکنون شرکت نامداران ارتباطات همراه به عنوان نماينده انحصاري ما در ايران، خدمات ارائه مي‌کند، گفت: حتي با اعمال تحريم‌ها عليه ايران صادرات ما به بازار اين کشور متوقف نشد و تمامي محصولات وارد بازار ديجيتال ايران شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا