«مرکز خلافت داعش» در رمادی نابود شد

“نعیم الگعود” رئیس عشیرۀ البونمر در استان الانبار، اعلام کرد: نیروهای عملیات جزیره و بادیه، با پشتیبانی نیروهای یگان هفتم ارتش عراق و مبارزان عشیره های البونمر، الجغایفه و دیگر عشایر؛ در عملیاتی مشترک، مرکز خلافت داعش را در منطقه البو حیات از توابع شهر حدیثه، نابود کردند. الگعود در گفت‌وگو با پایگاه شبکه السومریه …

“نعیم الگعود” رئیس عشیرۀ البونمر در استان الانبار، اعلام کرد: نیروهای عملیات جزیره و بادیه، با پشتیبانی نیروهای یگان هفتم ارتش عراق و مبارزان عشیره های البونمر، الجغایفه و دیگر عشایر؛ در عملیاتی مشترک، مرکز خلافت داعش را در منطقه البو حیات از توابع شهر حدیثه، نابود کردند.

الگعود در گفت‌وگو با پایگاه شبکه السومریه تاکید کرد: در این عملیات، ۲۵۰ تن از عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند و دستکم ۱۵ خودروی نظامی این عناصر منهدم شدند که تعدادی از آنان بمب گذاری شده و تعدادی هم حامل سلاح بودند.

رئیس عشیرۀ البونمر با تاکید بر آزادی کامل منطقه البوحیات از چنگ داعشی ها، خاطر نشان کرد: مقادیر زیادی سلاح و مهماتِ داعش، به دست نیروهای عراقی افتاد.

گفتنی است که نیروهای عراقی، عملیات گسترده ای را برای آزادسازی نواحی منطقه های البغدادی و حدیثه آغاز کرده اند.

به گفته منابع عراقی “نیروهای ارتش و مردمی امروز جمعه پیشروی برای پاکسازی الرمادی از لوث وجود گروه تروریستی داعش را از سه محور غرب، شمال و جنوب غربی با پشتیبانی نیروی هوایی آغاز کرده اند.

شهر سنجار نیز امروز توسط نیروهای پیشمرگه از دست داعش خارج شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا