بدون نصب کردن اسکایپ از آن استفاده کنید

به گزارش موبنا، سرویس ارتباطی اسکایپ که یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود این قابلیت جدید را به صورت رسمی معرفی کرد تا کاربران با کلیک کردن روی لینک مربوطه بتوانند این خدمات را در اختیار بگیرند. کاربرانی که در سیستم اسکایپ حساب کاربری دارند، از هم‌اکنون می‌توانند ارتباطات و گفت‌وگوهای خود را به کمک …

به گزارش موبنا، سرویس ارتباطی اسکایپ که یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود این قابلیت جدید را به صورت رسمی معرفی کرد تا کاربران با کلیک کردن روی لینک مربوطه بتوانند این خدمات را در اختیار بگیرند.

کاربرانی که در سیستم اسکایپ حساب کاربری دارند، از هم‌اکنون می‌توانند ارتباطات و گفت‌وگوهای خود را به کمک لینکی که با طرف مقابل به اشتراک می‌گذارند انجام دهند.

هر گفت‌وگو لینک مربوط به خود را در اختیار می‌گیرد و کاربران می‌توانند این لینک را برای فرد مورد نظر خود ارسال کنند. زمانی که روی این لینک اینترنتی کلیک می‌شود، کاربران می‌توانند در آن حضور یابند و همه قابلیت‌ها را در اختیار بگیرند.

 

این قابلیت در حال حاضر برای نسخه ویژه اسکایپ مبتنی بر وب ارایه می‌شود و فقط کاربران رایانه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند. ولی مایکروسافت قول داده است که به زودی نسخه دیگر این محصول متناسب با دستگاه‌های موبایلی را هم ارایه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا