شرکتی که احراز هویت نشود اجازه فعالیت ندارد

“سیدمهدی میرمهدی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: قطعا اگر شرکتی در خصوص خدمات پس از فروش توسط اتحادیه احراز صلاحیت نشود، اجازه فعالیت به او داده نمی‎شود. وی با اشاره به انتقاد از عملکرد سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‎کنندگان در خصوص بحث گارانتی و خدمات پس از فروش صنف رایانه …

“سیدمهدی میرمهدی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: قطعا اگر شرکتی در خصوص خدمات پس از فروش توسط اتحادیه احراز صلاحیت نشود، اجازه فعالیت به او داده نمی‎شود.
وی با اشاره به انتقاد از عملکرد سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‎کنندگان در خصوص بحث گارانتی و خدمات پس از فروش صنف رایانه گفت: اینکه سازمان حمایت با اتحادیه تفاهم‎نامه امضا کرده و هم با نظام صنفی رایانه‎ای، کاری اشتباه است.
وی افزود: این اقدام باعث شده تا سازمان و اتحادیه در خصوص احراز صلاحیت متقاضیان مجوز گارانتی رو در روی هم قرار بگیرند.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران تاکید کرد: اتحادیه به هیچ وجه از موضع خود کوتاه نمی‎آید و طبق قانون ۲۷ نظام صنفی، واحد صنفی متخلف را پلمپ خواهیم کرد.
وی همچنین با بیان اینکه اتحادیه صنف رایانه فقط ممیزی متقاضیان را برعهده دارد و مجوز از سوی سازمان حمایت از مصرف‎کنندگان ارایه خواهد شد، گفت: نمی‎دانم به چه دلیل دبیر نظام صنفی رایانه‎ای تهران تاکید دارد که هیچ تشکلی نمی‎تواند مجوز ارایه دهد.
در حالی که رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه حرکت سازمان در رابطه با احراز صلاحیت شرکت‎های متقاضی مجوز گارانتی را خلاف قانون می‎داند، علیرضا پورنقشبند عضو کمیسیون سخت‏افزار سازمان نصر و یکی از کارشناسان خدمات پس از فروش عنوان کرد که سازمان رو در روی هیچ تشکلی قرار نگرفته و در مورد گارانتی نیز به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا