استقلال دق و دلی خود راسر حريف خالی كرد

ايمان پيربرناش جام حذفي برگزار شد و استقلال ۵ گل به شهرداري سمنان زد. اعتقاد من بر اين است كه تيم‌ها بايد جدا جدا بازي كنند. تيمي كه با هزار اميد و آرزو و يك عده جوان مقابل استقلال قرار مي‌گيرد و ۵ گل مي‌خورد، فوتبال‌شان تمام مي‌شود. به نظر من ۵ تا از ليگ …

ايمان پيربرناش
جام حذفي برگزار شد و استقلال ۵ گل به شهرداري سمنان زد.
اعتقاد من بر اين است كه تيم‌ها بايد جدا جدا بازي كنند. تيمي كه با هزار اميد و آرزو و يك عده جوان مقابل استقلال قرار مي‌گيرد و ۵ گل مي‌خورد، فوتبال‌شان تمام مي‌شود. به نظر من ۵ تا از ليگ دويي‌ها بايد جدا شوند و با ۱۰ تا ليگ يكي بازي كنند و در نهايت برنده آن‌ها به مصاف ليگ برتري بروند. شما قبول كنيد كه وقتي تيم‌ها موفق مي‌شوند مديران بيشتر ترغيب مي‌شوند كه كار كنند.  وقتي تيمي با مشكلات مالي فراوان و با جوانان بي تجربه مقابل استقلال گلباران شود، به آينده آن‌ها ضربه مي‌زند و اصلا اين فوتباليست‌ها شكل نمي‌گيرند. به نظر من اين اجحاف در حق تيم‌هاي ليگ يك و دويي است. استقلال در بازي‌هاي قبلي خوب كار نكرده بود و دق و دلي خود را سر تيمي در آورد كه شهردار و فرماندار زور زده بودند تا به آزادي بيايد. اين تيم‌ها مي‌روند تا سال ديگر و هيچ پيشرفتي نمي‌كنند. اين چه كمكي به فوتبال ما مي‌كند. آن جوان جوياي نام چطور  مي‌تواند مقابل تيم ليگ برتري خودش را نشان بدهد؟ اين جوانان بايد مقابل هم قطارهاي خودشان قرار بگيرند. اگر جداجدا بازي كنند به پيشرفت فوتبال ما مي‌انجامد، اين بايد اصلاح شود.
پرسپوليس و استقلال هم امسال جوانگرايي كرده‌اند.
بله، من خيلي خوشحالم كه اسماعيلي بازي كرد، اين بازيكن در جوانان فجر بود و بعد به تيم بزرگسالان فجر رفت. حالا هم خوشبختانه به استقلال آمد. جابر و محمد انصاري را هم كه مي‌بينم خيلي خوشحال مي‌شوم. جرات استفاده از جوانان به تيم روحيه مي‌دهد و بازيكن باتجربه‌تر سعي مي‌كند بهتر باشد تا خودش بازي كند.
محمد انصاري كه در پرسپوليس بازي مي كند هم زير نظر شما بوده است.
بله، ما يك بازي دوستانه با استقلال داشتيم، نيمه دوم به ميدان آمد و من به سرپرست‌مان گفتم به اميرخان (قلعه‌نويي) بگويد باتوجه به اينكه اين بازيكن سرباز است او را به ما بدهد، اميرخان هم محبت كرد و تعارف را كنار گذاشت و گفت ببريدش! او به فجر آمد و بازي كرد البته يك مقدار بايد سرعت بيشتري به كارش بدهد تا پيشرفت كند. او يك چپ پاي اختصاصي است، به نظرم بايد به جوانان اعتماد كرد و به آن‌ها فرصت داد.
استقلالي‌ها معتقدند در يك بازي ۸ گل به پرسپوليس زده‌اند، چيزي از آن بازي به خاطر داريد؟
خدا شاهد است چيزي يادم نمي‌آيد، شش تايي‌ها يادم هست ولي يادم نيست كه هشت گل بين اين دو تيم رد و بدل شده باشد. شايد وقتي مي‌خواستند به هتل بروند در رختكن گل كوچيك بازي كردند و هشت گل زدند
(با خنده).

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا