آمریکا از محل اختفای البغدادی اطلاع دارد

ضاحی خلفان در صفحه توییتر خود نوشت: برخی از سازمانهای اطلاعاتی قدرتهای بزرگ و حداقل سیا، از محل پنهان شدن البغدادی اطلاع دارند، ولی نمی خواهند وی را دستگیر کنند، زیرا مایل به ادامه جنگ و عملی شدن نقشه های ویرانگر خود در منطقه هستند. وی در توییتهای خود مدعی شد که گروه تروریستی داعش …

ضاحی خلفان در صفحه توییتر خود نوشت: برخی از سازمانهای اطلاعاتی قدرتهای بزرگ و حداقل سیا، از محل پنهان شدن البغدادی اطلاع دارند، ولی نمی خواهند وی را دستگیر کنند، زیرا مایل به ادامه جنگ و عملی شدن نقشه های ویرانگر خود در منطقه هستند.

وی در توییتهای خود مدعی شد که گروه تروریستی داعش در منطقه از حمایت مالی و نظامی و اطلاعاتی یک طرف قدرتمند در خاورمیانه برخوردار است. وی اسراییل و رهبران این رژیم را حامی اصلی این گروه تروریستی معرفی کرد.

وی گفت: تشکیلاتی این گونه که بتواند موجب حیرت جهانیان شود، بعید است ساخته دست اعراب باشد، این یک تشکیلات پیچیده یهودی است، زیرا یهودیان در مکر و حیله استاد هستند و در این کار خبره شده اند. آمریکا هم می داند که رهبری واقعی داعش در دست اسراییل است، به همین دلیل تلاش می کند، تصویر عمومی این گروه همچنان مبهم باشد، زیرا نمی تواند این راز را آشکار کند.

معاون سابق پلیس دبی با اشاره به تسلط داعش بر چاههای نفتی مناطق اشغال شده توسط این گروه در عراق و سوریه گفت: داعش یک گروه مافیایی برای سرقت نفت خام در نبود دولت مرکزی مقتدر در این دو کشور و ناکارآمد کردن دولتهای بغداد و دمشق است. این گروه مافیایی ملغمه ای از افراد یهودی و عرب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا